نتایج و هایلایت های لیگ NBA در هفتم ژانویه ۲۰۱۶

نتایج و هایلایت های لیگ NBA در هفتم ژانویه 2016

در چهار مسابقه لیگ NBA در هفتم ژانویه ۲۰۱۶، تیم های آتلانتا، شیکاگو، هیوستن و ساکرامنتو، حریفان خود را شکست دادند.

تیم بسکتبال آتلانتا هاوکس با برتری مقابل فیلادلفیا سونی سیکسرز، به دو شکست متوالی خود خاتمه داد. آتلانتا امروز میهمان سیکسرز بود و این بازی را با پیروزی ۱۲۶ بر ۹۸ پشت سر گذاشت. کنت بیزمور با ۲۲ امتیاز، یکی از پنج بازیکن آتلانتا بود که امتیازات خود در این مسابقه را دورقمی کرد. این بازیکن ۶ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات نیز به دست آورد. بازیکنان آتلانتا در این دیدار ۵۳٫۳ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند. جلیل اوکفور از سیکسرز، ۲۱ امتیاز، ۷ ریباند، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات ثبت کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

شیکاگو بولز میزبان بوستون سلتیکس بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۱ بر ۹۲ حریف خود را مغلوب کند. شش بازیکن شیکاگو در این دیدار حداقل ۱۰ امتیاز کسب کردند. پاول گاسل با کسب ۱۷ امتیاز، ۱۸ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات، به شیکاگو کمک کرد تا برای ششمین بازی متوالی برنده از زمین مسابقه خارج شود. جواکیم نواح از شیکاگو بولز و اوری بردلی از بوستون سلتیکس به دلیل مصدومیت در این مسابقه غایب بودند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

هیوستن راکتس در تویوتا سنتر پدیرای یوتا جاز بود و با نتیجه‌ی ۱۰۳ بر ۹۴ حریف خود را شکست داد. جیمز هاردن با ۳۳ امتیاز، ۸ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات، ستاره تیمش در این مسابقه بود. دوایت هاوارد از هیوستن به دلیل گرفتگی عضلات کمر در این مسابقه غایب بود. رودی گوبرت که از ۳۰ نوامبر به دلیل آسیب دیدگی برای یوتا بازی نکرده بود، در این مسابقه به ترکیب بازگشت و حدود ۱۵ دقیقه در زمین حضور داشت. یوتا همچنان درک فیورز و الک برکز را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار ندارد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

لس آنجلس لیکرز نتوانست بازگشت خود به بازی را تکمیل کند و مقابل ساکرامنتو کینگز مغلوب شد. لیکرز امروز میهمان کینگز بود و با نتیجه‌ی ۱۱۵ بر ۱۱۸ بازی را به حریف واگذار کرد. لیکرز که در لحظاتی از مسابقه ۲۷ امتیاز از حریف عقب بود، در دقایق پایانی چند بار از این تیم پیش افتاد اما در نهایت شکست خورد. دیمارکوس کازینس از ساکرامنتو در این مسابقه ۲۹ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. کوبی برایانت که در سه بازی گذشته تیمش غایب بود، در این بازی به ترکیب بازگشت و ۲۸ امتیاز، ۲ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات به دست آورد. این بازیکن در کوارتر چهارم بازی استراحت کرد. دی‌آنجلو راسل از لیکرز نیز ۲۷ امتیاز، ۲ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی ثبت کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. alik گفت:

    اه بازم لیکرز نزدیک باخت
    تو این فصل چند بار به مینسوتا و همین ساکرامنتو این شکلی باخته
    خیلی ناراحت میشم میبینم تیم داره تلاش میکنه ولی پتانسیل کافی واسه برد رو نداره
    امیدوارم با گذشت زمان بازیکنای جوون لیکرز بتونن خودشونو نشون بدن
    واقعا میشه به راسل یا کلارکسون یا رندل یا حتی لری ننس جونیور امید داشت واسه آینده

  2. Mahdi6 گفت:

    دریک رز داره به اوج نزدیک میشه

  3. علیرضا گفت:

    لیکرز هر چی باشه داره پیشرفت میکنه و ابن خودش خوبه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *