نتایج و هایلایت های مسابقات NBA در ۲۸ ژانویه ۲۰۱۶

نتایج و هایلایت های مسابقات NBA در 28 ژانویه 2016

پیروزی ایندیانا، دنور، تورنتو و شیکاگو، از جمله نتایج مسابقات NBA در ۲۸ ژانویه ۲۰۱۶ بود.

تیم بسکتبال ایندیانا پیسرز با برتری مقابل آتلانتا هاوکس، به سه شکست متوالی خود خاتمه داد. ایندیانا امروز میزبان آتلانتا بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۱۱ بر ۹۲ حریف خود را مغلوب کند. ایندیانا این بازی را با یک ران ۲۳-۲ به پایان رساند تا بیست و چهارمین پیروزی فصل خود را ثبت کند. مانتی الیس در این بازی ۲۵ امتیاز، ۵ ریباند، ۶ پاس منجر به گل، ۵ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به ثبت رساند. مایلز ترنر، بازیکن سال اولی ایندیانا نیز ۲۰ امتیاز، ۶ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات به دست آورد. پاول میلسپ از آتلانتا هاوکس به دلیل پیچ خوردن گی مچ پای چپ در نیمه دوم این مسابقه بازی نکرد.

واشنگتن ویزاردز در شبی که جان وال عملکرد خوبی در شوت زنی نداشت، مقابل دنور ناگتز تن به شکست داد. واشنگتن امروز میزبان دنور بود که با نتیجه‌ی ۱۱۳ بر ۱۱۷ مغلوب حریف شد. وال در این بازی تنها ۵ شوت از ۱۷ اقدام خود را وارد سبد کرد. دنیلو گالیناری از دنور در این مسابقه ۲۶ امتیاز، ۵ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. این بازیکن ۴ شوت از ۵ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کرد. جفری لورنیه از دنور به دلیل مصدومیت در این مسابقه غایب بود. اوتو پورتر از واشنگتن نیز به دلیل کشیدگی عضله ران، در کوارتر سوم زمین بازی را ترک کرد.

تورنتو رپتورز با پیروزی مقابل نیویوذک نیکس، رکورد جدیدی در تاریخ خود ثبت کرد. تورنتو امروز در حضور ۱۹۸۰۰ تماشاچی حاضر در ایر کانادا سنتر پذیرای نیویورک بود و توانست با نتیجه‌ی ۱۰۳ بر ۹۳ حریف خود را مغلوب کند. تورنتو با کسب این پیروزی به رکورد ۱۰ برد متوالی دست یافت که در تاریخ این باشگاه بی سابقه است. کایل لوری و دمار دروزن هر کدام در این مسابقه ۲۶ امتیاز کسب کردند. لوری ۶ ریباند، ۱۰ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی نیز به دست آورد. کارملو انتونی، کریستاس پورزینگس و حوزه کالدرون از نیویورک به دلیل آسیب دیدگی در این مسابقه غایب بودند.

لس آنجلس لیکرز میزبان شیکاگو بولز بود که بازی را با نتیجه‌ی ۹۱ بر ۱۱۴ به حریف خود واگذار کرد. جیمی باتلر با کسب ۲۶ امتیاز، ۵ ریباند، ۱۰ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. کوبی برایانت که در بازی گذشته تیمش غایب بود، در این مسابقه به ترکیب بازگشت و کار خود را با کسب ۱۰ امتیاز، ۴ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به اتمام رساند. پاو گاسل از شیکاگو که برای آخرین بار با هم تیمی سابقش کوبی برایانت در استیپل سنتر رو به رو می شد، ۲۱ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۷ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد.

نتایج و هایلایت های مسابقات NBA در ۲۸ ژانویه ۲۰۱۶ را در زیر می بینید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
ایندیانا پیسرز ۱۱۱ ۹۲ آتلانتا هاوکس دانلود
واشنگتن ویزاردز ۱۱۳ ۱۱۷ دنور ناگتز دانلود
تورنتو رپتورز ۱۰۳ ۹۳ نیویورک نیکس دانلود
ممفیس گریزلیز ۱۰۳ ۸۳ میلواکی باکز دانلود
نیو اورلینز پیکانز ۱۱۴ ۱۰۵ ساکرامنتو کینگز دانلود
لس آنجلس لیکرز ۹۱ ۱۱۴ شیکاگو بولز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۸ پاسخ

  1. kiiiiiiiiiing گفت:

    اینجور که شایعه شده کارملو میخواد بره لیکرز و جف تیگ بیاد نیکز ، احتمال تعویض هاوارد با لاو هم وجود داره

  2. reza گفت:

    لیکرز چرا سرمربی شو اخراج نمیکنه!
    آمار بایرون اسکات تو ویکیپدیا هست برین ببینین شاخ در میارین که لیکرز رو چه عقلی اونو انتخاب کرده
    بد ترین رکورد تاریخ ان بی ای رو با کلیولند شکونده
    جالب اینه که واسه موندنش مدیران لیکرز اصرار میکنن 🙁

  3. ehsan گفت:

    واقعا این دنور خیلی خوب شده،عجب مربی خوبی دارن همین

  4. My Dubs گفت:

    لیکرز بازیکن نداره اخه. خود مالک و مدیرشم میدونن. بایرون اسکات مربی سابق نیوارولئان هورنتس بود و کلیولند.زمان کلیولند بد نتیجه میگرفت. الان باید خوب ببازه تا پیک شماره سوم دستش بیاد و دست به دعا باشه تابستون بلکه دروزن رو بخرن. لیکرز از سیکسرز وضعش تو راستر بدتره.
    تریدها هم معمولا همون ساعت اخر انجام میگیره. حدود سه هفته دیگه
    کوین مارتین،جف تیگ، مارکیف موریس، رودی گی، مازگوف و ورژا، هیکسون از دنور، رایان اندرسون،اریک گوردون، تایریک اونز از پلیکانز، لنس استیونسن از کلیپرز، لو ویلیماز،برندون بس،روی هیبرت از لیکرز، برندون جنینگز از دیترویت، جاش مک رابرتس،کریس اندرسون، یودانیس هازلم از میامی، ال جرفسون از هورنتس، و….اینا به احتمال خیلی زیاد ترید میشن
    اونایی که سایت ESPN میذاره Trade machine بهش میگن اون جزو اخبار و شایعه ها نیست. یه کارشناسی میگه این ترید انجام بشه ممکنه برای مثلا دو تا تیم لیکرز و نیکس خوب باشه. شایعه هم محسوب نمیشه.
    وگرنه دیوید گریفین گفته لاو ترید نمیشه. ملو هم ترید نمیشه ولی تیگ احتمالش زیاده ترید شه.
    اون Trade Machine رو خودتونم میتونید انجام بدید تو سایت ESPN بهتون میگه ترید شدنی هست یا نه.

  5. Mahdi6 گفت:

    درسته جف تیگ اخرین سال قراردادش هست و احتمال زیاد ترید میشه و گفته میشه دنیس شرودر هم ترید بشه.
    ولی بعید میدونم لاو و هاوارد ترید بشن و کارملو هم اگه بخواد بره یه تیم دیگه احتمالا سال بعد میره.
    امروز معلوم بود نیویورک میبازه کارملو که نبود پورزینگس هم نبود و مقابل تورنتو اماده تو زمین اونا بازی میکردن فقط میتونست معجزه رخ بده البته خوب بازی کردن.
    لیکرز اگه کارملو بیاد فصل بعد شاید بتونه بره پلی اف و مینسوتا هم اگه بازیکناشو حفظ کنه و یه سنتر خوب بگیره خیلی قوی میشه فصل بعد.

  6. علیرضا گفت:

    امسال شاهد جذاب شدن مسابقات نسبت به پارسال هستیم و با رقابت بیشتر تیم ها و مدعی بودن آنها برای قهرمانی.توی شرق کاوالیرز با خرجهایی که برای تیمش کرده مدعی قهرمانیه هنوزم.شیکاگو نسبت به پارسال بهترین شده و بردهاش بیشتر شده.نیکس که بیشتر فصل انتونی رو نداشت بهتر شده.سلتیکس کلا دگرگون شده.ایندیانا هم با بازگشت جرج مدعی قهرمانیه.تورنتو هم فعلا داره خوب کار میکنه

  7. علیرضا گفت:

    و توی غرب:واریرز بهترین رکورد رو داره.راکتس با افتی که داشته هنوز احتمال بازگشتش هست.سن آنتونیو و کلیپرز هم که باختهای کمی دارند و هر آن با غفلت واریرز ممکنه از او جلو بزن.ممفیس هم بد کار نمیکنه.گرگها نسبت به قبل بهتر شدن.دنور هم خیلی بهتر شده

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *