نتایج و هایلایت های پیش فصل NBA در ۲۳ اکتبر ۲۰۱۴

نتایج و هایلایت های پیش فصل NBA در 23 اکتبر 2014

در مسابقات پیش فصل NBA در ۲۳ اکتبر ۲۰۱۴، تیم های پیسرز، پیستونز و پلیکانز، حریفان خود را شکست دادند.

تیم بسکتبال ایندیانا پیسرز با برتری مقابل میزبان خود، شارلوت هورنتز، مسابقات پیش فصل را با پیروزی به اتمام رساند. دو تیم امروز در تایم وارنر کابل آرنا به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۸۸ بر ۷۹ پیسرز پایان یافت. سی‌جی مایلز از پیسرز در این دیدار ۲۳ امتیاز، ۵ ریباند و ۳ پاس منجر به گل به ثبت رساند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

دیترویت پیستونز در خانه پذیرای فیلادلفیا سونی سیکسرز بود که توانست حریف خود را با نتیجه‌ی ۱۰۹ بر ۱۰۳ مغلوب کند. جاش اسمیت از پیستونز با کسب ۱۷ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و۱ بلاک شات، از بازیکنان شاخص این میدان بود. بازیکنان پیستونز در این دیدار ۱۵ پرتاب از ۲۸ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کردند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

نیو اورلئانز پلیکانز با نتیجه‌ی نزدیک ۸۸ بر ۸۵، دالاس ماوریکس را از پیش رو برداشت. ۴ بازیکن پلیکانز در این مسابقه، از مرز ۱۰ امتیاز گذشتند. بازیکنان کلیدی دالاس چون دیرک نویتزکی، تایسون چندلر و مونتی الیس، در این بازی به میدان نرفتند.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *