نتایج بازی های پلی آف ان‌بی‌ای در بیست و نهم اپریل ۲۰۱۶

نتایج بازی های پلی آف ان‌بی‌ای در بیست و نهم اپریل 2016

پیروزی ایندیانا و میامی و صعود پرتلند به دور دوم پلی آف، نتایجی بود که در بازی های پلی آف ان‌بی‌ای در بیست و نهم اپریل ۲۰۱۶ به دست آمد.

تیم بسکتبال ایندیانا پیسرز با کسب پیروزی سوم مقابل تورنتو رپتورز، سری را به بازی هفتم کشاند. ایندیانا امروز میزبان تورنتو بود و با حساب ۱۰۱ بر ۸۳ حریف خود را شکست داد تا نتیجه‌ی سری را ۳ بر ۳ مساوی کند. پاول جرج از ایندیانا در این مسابقه ۲۱ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۶ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. کسب ۱۸ امتیاز متوالی توسط ایندیانا در نیمه‌ی دوم این مسابقه، به آنها کمک کرد در این مسابقه پیروز شوند. بازی هفتم دو تیم یکشنبه شب به میزبانی تورنتو برگزار خواهد شد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

برنده‌ی سری میامی هیت-شارلوت هورنتز در بازی هفتم مشخص خواهد شد. تیم های شارلوت و میامی امروز برای ششمین بار و این بار به میزبانی شارلوت برابر هم قرار گرفتند که این بازی با برتری ۹۷ بر ۹۰ میامی پایان یافت. دوین وید از میامی ۱۰ امتیاز از مجموع ۲۳ امتیاز خود در این مسابقه را در کوارتر چهارم کسب کرد و به تیمش کمک کرد تا با برتری در این مسابقه، نتیجه‌ی سری را ۳ بر ۳ مساوی کند. ۶ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۳ بلاک شات، دیگر آماری بود که وید ثبت کرد. سه امتیازی کلیدی این بازیکن در ۴۶ ثانیه مانده به پایان و شوت فیداوی او در ۱۹ ثانیه مانده به پایان بازی، به پیروزی تیمش در این دیدار کمک کرد. کمبا واکر از شارلوت با کسب ۳۷ امتیاز در این مسابقه، بیشترین امتیاز پلی آف دوران حرفه ای خود را به دست آورد. این بازیکن ۳ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی نیز به دست آورد. بازی هفتم دو تیم یکشنبه شب به میزبانی میامی برگزار خواهد شد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

پرتلند تریل بلیزرس با غلبه بر لس آنجلس کلیپرز، حریف گلدن استیت واریورز در نیمه نهایی کنفرانس غرب شد. پرتلند امروز در حضور ۱۹۷۶۸ تماشاچی حاضر در مدا سنتر پذیرای کلیپرز بود که موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۶ بر ۱۰۳ حریف خود را مغلوب کند و سری را با برتری ۴ بر ۲ به پایان برساند. دیمین لیلارد از پرتلند در این دیدار ۲۸ امتیاز، ۵ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. جمال کرافورد از کلیپرز در ۱٫۹ ثانیه مانده به پایان این بازی و در حالی که تیمش با نتیجه‌ی ۱۰۳ بر ۱۰۵ از حریف عقب بود، فرصت داشت تا با شوت لی آپ خود بازی را به تساوی بکشاند اما در این کار ناموفق بود. در ادامه میسن پلاملی از پرتلند یکی از پنالتی های خود را وارد سبد کرد و آستین ریورز در ۰٫۲ ثانیه مانده به پایان شوت سه امتیازی خود را از دست داد تا بازی با برتری پرتلند پایان یابد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.