نتایج رقابت های پلی آف ان‌بی‌ای در سوم می ۲۰۱۶

نتایج رقابت های پلی آف ان‌بی‌ای در سوم می 2016

رقابت های پلی آف ان‌بی‌ای در سوم می ۲۰۱۶ با پیروزی تیم های میامی و گلدن استیت همراه بود.

بازی خوب دوین وید و گران دراگیچ به تیم میامی هیت کمک کرد از اولین بازی نیمه نهایی کنفرانس شرق سربلند خارج شود. تورنتو رپتورز امروز میزبان میامی هیت بود که در وقت اضافه‌ی اول با نتیجه‌ی ۹۶ بر ۱۰۲ مغلوب میهمان خود شد. دراگیچ در این دیدار ۲۶ امتیاز، ۶ ریباند و ۲ پاس منجر به گل به دست آورد. وید ۷ امتیاز از مجموع ۲۴ امتیاز خود را در وقت اضافه کسب کرد و نقش کلیدی در پیروزی تیمش داشت. او با امتیازاتی که در این مسابقه کسب کرد، به رده‌ی شانزدهم لیست بازیکنانی که بیشترین امتیاز را در تاریخ پلی آف کسب کرده اند، صعود کرد. این بازیکن ۶ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۲ بلاک شات نیز به دست آورد. این بازی تا ثانیه‌ی پایانی کوارتر چهارم با برتری ۹۰ بر ۸۷ میامی دنبال می شد، اما شوت بازر بیتر نیمه‌ی زمین کایل لوری، نتیجه را به تساوی کشاند و مسابقه را به وقت اضافه برد. تورنتو در ۳ دقیقه و ۴۶ ثانیه‌ی نخست وقت اضافه در کسب امتیاز ناکام بود و در نهایت بازی را به حریف واگذار کرد. بازی دوم دو تیم، پنجشنبه شب برگزار خواهد شد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

نمایش دفاعی خیره کننده‌ی گلدن استیت واریورز در کوارتر چهارم، به آنها کمک کرد دومین پیروزی خود را در دومین مسابقه‌ی نیمه نهایی کنفرانس غرب به دست آورند. گلدن استیت امروز در خانه پذیرای پرتلند تریل بلیزرس بود و با پیروزی ۱۱۰ بر ۹۹ در این دیدار، در مجموع ۲ بر ۰ از حریف خود پیش افتاد. گلدن استیت که در اکثر دقایق این مسابقه از پرتلند عقب بود، کوارتر چهارم این مسابقه را با برتری ۳۴ بر ۱۲ به اتمام رساند. گلدن استیت در حالی این بازی را با برد پشت سر گذاشت که در لحظاتی از مسابقه، ۱۷ امتیاز از حریف عقب بود. کلی تامپسن در این دیدار ۲۷ امتیاز، ۳ ریباند و ۳ پاس منجر به گل برای گلدن استیت کسب کرد. دریماند گرین با ۱۷ امتیاز، ۱۴ ریباند، ۷ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی، ۴ بلاک شات و ماینس-پلاس ۱۹+، دیگر بازیکن تاثیرگذار واریورز بود. دو تیم شنبه شب در پرتلند، برای سومین بار برابر هم قرار می گیرند. استفن کری که دو بازی نخست را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده است، ممکن است در بازی سوم حضور داشته باشد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

برای بحث و تبادل نطر، دانلود بازی ها و … به انجمن مراجعه کنید.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.