نتایج بازی های پلی آف ان بی ای در بیست و هفتم اپریل ۲۰۱۶

نتایج بازی های پلی آف ان بی ای در بیست و هفتم اپریل 2016

بازی های پلی آف ان بی ای در بیست و هفتم اپریل ۲۰۱۶ با شکست خانگی میامی و کلیپرز و راهیابی گلدن استیت به نیمه نهایی کنفرانس غرب دنبال شد.

تیم بسکتبال شارلوت هورنتز با پیروزی مقابل میامی هیت در پنجمین رویارویی دو تیم در راند اول پلی آف، ۳ بر ۲ از حریف خود پیش افتاد. شارلوت امروز میهمان میامی بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۹۰ بر ۸۸ رقیب خود را از پیش رو بردارد. ماروین ویلیامز از شارلوت در این مسابقه ۱۷ امتیاز، ۸ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد. کورتنی لی از شارلوت پس از ریباند کردن جامپ شات از دست رفته‌ی کمبا واکر، در ۲۵٫۲ ثانیه مانده به پایان بازی شوت سه امتیازی پیروزی بخش تیمش را وارد سبد میامی کرد. دوین وید از هیت در ۴٫۵ ثانیه مانده به پایان این بازی، به سمت سبد حرکت کرد، اما با دفاع کدی زلر و کورتنی لی مواجه شد و نتوانست لی آپ خود را وارد سبد کند. وید معتقد بود در این صحنه روی او خطا شده اما داوران چنین اعتقادی نداشتند. بازیکنان شارلوت در این مسابقه ۱۲ شوت از ۲۴ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کردند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

لس آنجلس کلیپرز اولین بازی پس از مصدومیت کریس پاول و بلیک گریفین را با شکست پشت سر گذاشت. کلیپرز امروز میزبان پرتلند تریل بلیزرس بود که بازی را با نتیجه‌ی ۹۸ بر ۱۰۸ به حریف خود واگذار کرد. سی‌جی مک‌کالوم از پرتلند در این مسابقه ۲۷ امتیاز، ۴ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات به دست آورد و به تیمش کمک کرد، ۳ بر ۲ از حریف پیش بیافتد. دیمین لیلارد نیز که ۱۶ امتیاز از مجموع ۲۲ امتیاز خود را در کوارتر چهارم کسب کرد، دومین بازیکن امتیازآور پرتلند بود. دو تیم در پایان کوارتر سوم با نتیجه‌ی ۷۱ بر ۷۱ مساوی بودند اما درخشش لیلارد در کوارتر چهارم به پرتلند کمک کرد برنده از زمین خارج شود. بازی ششم دو تیم جمعه شب در پرتلند برگزار خواهد شد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

گلدن استیت واریورز با کسب یک پیروزی مقتدرانه مقابل هیوستن راکتس، سری را به سود خود پایان داد و راهی نیمه نهایی کنفرانس غرب شد. گلدن استیت امروز میزبان هیوستن بود و با نتیجه‌ی ۱۱۴ بر ۸۱ حریف خود را مغلوب کرد تا در مجموع، ۴ بر ۱ رقیب خود را از پیش رو بردارد. کلی تامپسن از گلدن استیت ۱۰ شوت از ۱۴ اقدام خود (۷ شوت از ۱۱ اقدام سه امتیازی) در این مسابقه را وارد سبد کرد و با کسب ۲۷ امتیاز، ۳ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی، از بازیکنان شاخص تیمش بود. دریماند گرین نیز ۱۵ امتیاز، ۹ ریباند، ۸ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۲ بلاک شات ثبت کرد. بازیکنان هیوستن در این بازی تنها ۳۲٫۳ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند. گلدن استیت برای شناخت حریف خود در مرحله‌ی بعد، باید منتظر پایان سری بازی های پرتلند و کلیپرز باشد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

برای مشاهده‌ی برکت پلی آف ۲۰۱۶ ان بی ای، از منوهای بالای سایت روی “جدول NBA” کلیک کنید.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.