نتایج مسابقات پلی آف ان بی ای در بیست و چهارم اپریل ۲۰۱۶

نتایج مسابقات پلی آف ان بی ای در بیست و چهارم اپریل 2016

مسابقات پلی آف ان بی ای در بیست و چهارم اپریل ۲۰۱۶ با پیروزی تیم های سن آنتونیو، گلدن استیت، بوستون و کلیولند همراه بود.

تیم بسکتبال سن آنتونیو اسپرز با کسب چهارمین پیروزی برابر ممفیس گریزلیز، راهی مرحله‌ی دوم پلی آف شد. سن آنتونیو روز ۲۴ اپریل میهمان ممفیس بود و با حساب ۱۱۶ بر ۱۰۵ حریف خود را مغلوب کرد تا سری را با برتری ۴ بر ۰ به پایان برساند. کوای لئونارد در این دیدار ۲۱ امتیاز، ۷ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به دست آورد. قطع شدن برق سالن فدکس فروم در کوارتر دوم، موجب ایجاد وقفه ای ۲۰ دقیقه ای در این بازی شد. این نهمین بار است که اسپرز یک سری پلی آف را با برتری ۴ بر ۰ به پایان می رساند. (دانلود هایلاست های مسابقه)

گلدن استیت واریورز در شبی که استفن کری دوباره آسیب دید، هیوستن راکتس را از پیش رو برداشت. گلدن استیت امروز میهمان هیوستن بود و با نتیجه‌ی ۱۲۱ بر ۹۴ حریف خود را شکست داد تا در مجموع، ۳ بر ۱ از هیوستن پیش بیافتد. کلی تامپسن در این دیدار ۲۳ امتیاز، ۲ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. دریماند گرین نیز ۱۸ امتیاز، ۸ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی ثبت کرد. کری که دو بازی گذشته‌ی تیمش را به دلیل مصدومیت از ناحیه‌ی مچ پای راست از دست داده بود، در این مسابقه به ترکیب بازگشت اما در پایان نیمه‌ی اول از ناحیه‌ی زانوی راست آسیب دید و در نیمه‌ی دوم بازی نکرد. این بازیکن روز دوشنبه آزمایش MRI انجام خواهد داد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

بوستون سلتیکس با بازی خوب آیزیاه تامس، آتلانتا هاوکس را مغلوب کرد تا نتیجه‌ی سری را ۲ بر ۲ مساوی کنید. بوستون امروز میزبان آتلانتا بود و موفق شد در وقت اضافه‌ی اول با نتیجه‌ی ۱۰۴ بر ۹۵ حریف خود را شکست دهد. تامس در این بازی ۲۸ امتیاز، ۴ ریباند، ۶ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۲ بلاک شات کسب کرد. ۷ امتیاز پایانی بوستون در وقت اضافه توسط این بازیکن کسب شد. پاول میلسپ از آتلانتا با کسب ۴۵ امتیاز در این مسابقه، بیشترین امتیاز پلی آف دوران حرفه ای خود را به ثبت رساند. او ۱۳ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۴ بلاک شات نیز ثبت کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

کسب ۳۱ امتیاز توسط کایری ایروینگ به کلیولند کولیرز کمک کرد چهارمین پیروزی را مقابل دیترویت پیستونز به دست آورد. کلیولند امروز میهمان دیترویت بود و بازی را با پیروزی ۱۰۰ بر ۹۸ به پایان رساند. کلیولند با کسب این برد، سری را با برتری ۴ بر ۰ به اتمام رساند و به عنوان اولین تیم از کنفرانس شرق، راهی مرحله‌ی دوم پلی آف شد. ایروینگ در این بازی ۳ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی نیز کسب کرد. لبران جیمز نیز ۲۲ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به ثبت رساند. رجی جکسون از دیترویت در ۱ ثانیه مانده به پایان بازی فرصت داشت تا با شوت سه امتیازی خود نتیجه را به نفع تیمش تغییر دهد اما در این کار ناکام ماند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

برای مشاهده‌ی برکت پلی آف، از منوهای بالای سایت روی “جدول NBA” کلیک کنید.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.