نتایج پلی آف ان بی ای در بیست و یکم آپریل ۲۰۱۴

نتایج پلی آف ان بی ای در بیست و یکم آپریل 2014

مسابقات پلی آف ان بی ای در بیست و یکم آپریل ۲۰۱۴ با شکست خانگی اکلاهما مقابل ممفیس و پیروزی قاطع کلیپرز برابر گلدن استیت همراه بود.
تیم بسکتبال ممفیس گریزلیز با کسب پیروزی ارزشمند خارج از خانه مقابل اکلاهما سیتی تاندر، نتیجه سری بازی های دو تیم را ۱ بر ۱ مساوی کرد. این تیم در مسابقه ای که به وقت اضافه کشیده شد، با نتیجه ۱۱۱ بر ۱۰۵، میزبان خود اکلاهما سیتی تاندر را از پیش رو برداشت. مایک کانلی با کسب ۱۹ امتیاز، ۷ ریباند و ۱۲ پاس منجر به گل، از عوامل پیروزی گریزلیز در این مسابقه بود. کوین دورانت از اکلاهما در این مسابقه ۳۶ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات کسب کرد. ممفیس در حالی در این بازی به برتری دست یافت که تیشان پرینس به دلیل بیماری معده، تنها ۱۴ دقیقه در زمین بود. (دانلود هایلایت ها با کیفیت معمولیکیفیت HD)
لس آنجلس کلیپرز در خانه با نتیجه ۱۳۸ بر ۹۸، گلدن استیت واریورز را در هم کوبید. بلیک گریفین با کسب ۳۵ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن این مسابقه بود. این بازیکن ۶ ریباند و ۲ توپ ربایی نیز کسب کرد. به این ترتیب نتیجه سری بازی های دو تیم ۱ بر ۱ مساوی شد. (دانلود هایلایت ها با کیفیت معمولیکیفیت HD)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۶ پاسخ

  1. Hossein گفت:

    آقا اگه میشه هایلایت بازی ها رو با ۲کیفیت معمولی و hd بزارید آخه حجم Hd خیلی زیاده

  2. حمید گفت:

    خیلی عالیه ممنون که با کیفیت hd هم گذاشتین

  3. پوریا گفت:

    ممنون برای قرار دادن با کیفیت HD
    .
    .
    .
    جونم ممفیس :d

  4. آدرخش گفت:

    Wow!
    دانک دی آندره جردن روی پاس الی اپ پاول فوق العاده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *