نتایج پلی آف NBA در بیستم آپریل ۲۰۱۴

لبرون جیمز

مرحله پلی آف NBA در بیستم آپریل ۲۰۱۴ با پیروزی تیم های اسپرز، هیت، ویزاردز و تریل بلیزرس همراه بود.
تیم بسکتبال سن آنتونیو اسپرز با پیروزی خانگی برابر دالاس، مرحلی پلی آف NBA در فصل ۲۰۱۳-۱۴ را با برد آغاز کرد. این تیم امروز در AT&T Center با نتیجه ۹۰ بر ۸۵ دالاس ماوریکس را از پیش رو برداشت تا برای دهمین بار متوالی، این تیم را مغلوب کند. تیم دانکن از اسپرز با کسب ۲۷ امتیاز و ۷ ریباند، نقش مهمی در پیروزی تیمش در این مسابقه داشت. بازیکنان اسپرز گرچه در این دیدار پیروز شدند اما در زمینه شوت های سه امتیازی عملکرد ضعیفی داشتند و تنها ۳ شوت از ۱۷ اقدام خود را وارد سبد کردند. (دانلود هایلایت های مسابقه)
میامی هیت با رهبری لبرون جیمز و دوین وید، با نتیجه ۹۹ بر ۸۸، میهمان خود شارلوت بابکتز را شکست داد. جیمز در این دیدار ۲۷ امتیاز و ۹ ریباند به ثبت رساند و با پشت سر گذاشتن لری برد، به رده هشتم امتیاز آورترین بازیکنان مرحله پلی آف تاریخ لیگ NBA رسید. دوین وید نیز توانست ۲۳ امتیاز و ۵ پاس منجر به گل به دست آورد. (دانلود هایلایت های مسابقه)
شیکاگو بولز در خانه با نتیجه ۹۳ بر ۱۰۲ مغلوب واشنگتن ویزاردز شد. نِنِه از ویزاردز با کسب ۲۴ امتیاز، ۸ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، تیمش را برای کسب این پیروزی یاری کرد. ۷ بازیکن از ۹ نفری که در این مسابقه برای شیکاگو به میدان رفتند، به مرز ۱۰ رسیدند. (دانلود هایلایت های مسابقه)
در نزدیک ترین مسابقه امروز، هیوستون راکتس در خانه با نتیجه ۱۲۰ بر ۱۲۲، مغلوب پورتلند تریل بلیزرس شد. در این دیدار که یک وقت اضافه داشت، لامارکوس آلدریج از پورتلند با کسب ۴۶ امتیاز، ۱۸ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات، عملکرد خیره کننده ای داشت. ۴۶ امتیاز بیشترین تعداد امتیازی است که یک بازیکن در تاریخ باشگاه پورتلند توانسته در مرحله حذفی رقابت ها کسب کند. آلدریج و رابین لوپز که Big man های شروع کننده پورتلند در این مسابقه بودند، در دقایق پایانی وقت اضافه ۶ خطائه شدند و زمین مسابقه را ترک کردند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. magic گفت:

    جوایز فصل کى به بازیکنان تعلق مى گیره

  2. پوریا گفت:

    سلام لطف کنید هایلایت های پلی آف ها رو با کیفیت بالاتر مثلا ۷۲۰ هم قرار بدید چون بازی های پلی آف یه سر و گردن از بازی های معمولی فصل سطحش بالاتره و در ضمن روزی ۴ مسابقه بیش تر برگزار نمی شه اگر امکانش نیست حداقل بگید از کجا میشه هایلایت ها رو با کیفیت بهتر گیر آورد

    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *