نتایج پلی آف NBA در نوزدهم اپریل ۲۰۱۵

نتایج پلی آف NBA در نوزدهم اپریل 2015

مسابقات پلی آف NBA در نوزدهم اپریل ۲۰۱۵ با پیروزی تیم های کولیرز، هاوکس، گریزلیز و کلیپرز همراه بود.

در اولین مسابقه امروز کلیولند کولیرز میزبان بوستون سلتیکس بود که توانست با نتیجه‌ی ۱۱۳ بر ۱۰۰، حریف خود را مغلوب کند. کایری ایروینگ از کلیولند که در این دیدار اولین حضور خود در پلی آف را تجربه می کرد، ۳۰ امتیاز، ۳ ریباند و ۲ پاس منجر به گل به دست آورد. لبران جیمز نیز ۲۰ امتیاز، ۶ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی کسب کرد. آخرین مسابقه پلی آف پیش از این مسابقه، در ۱۱ می ۲۰۱۰ در کوئیکن لونز آرنا برگزار شده بود که بوستون در آن دیدار کلیولند را شکست داد و راه خود برای رسیدن به فینال را هموار کرد. در مسابقه امروز آیزیاه تامس از بوستون ۲۲ امتیاز، ۵ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل کسب کرد.

بازی خوب کایل کرور به آتلانتا هاوکس کمک کرد تا مرحله حذفی را با پیروزی آغاز کند. آتلانتا امروز میزبان بروکلین نتز بود و موفق شد این بازی را با برتری ۹۹ بر ۹۲ پایان دهد. کرور در این دیدار ۲۱ امتیاز، ۷ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. ال هارفورد از آتلانتا در اوایل کوارتر چهارم این دیدار وقتی برای ریباند توپ تلاش می کرد، از ناحیه انگشت کوچک دست راست آسیب دید. اما مصدومیت این بازیکن جدی نبود و او پس از باندپیچی انگشت خود به زمین بازگشت. جو جانسون و بروک لوپز از بروکلین، هر کدام در این دیدار ۱۷ امتیاز کسب کردند. جانسون که ۷ فصل از دوران حرفه ای خود را در آتلانتا گذرانده است، هر بار که در این مسابقه صاحب توپ می شد، از طرف طرفداران آتلانتا هو می شد.

ممفیس گریزلیز در فدکس فروم پذیرای پرتلند تریل بلیزرس بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۰ بر ۸۶، حریف خود را از پیش رو بردارد. بنو اودریح که به عنوان بازیکن ذخیره برای ممفیس وارد بازی شد با ۲۰ امتیاز، یکی از پنج بازیکن تیمش بود که امتیازات خود را دو رقمی کرد. این بازیکن ۷ ریباند و ۷ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. مارک گاسل با ۱۵ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۳ بلاک شات، دیگر بازیکن شاخص ممفیس در این مسابقه بود. لامارکوس آلدریج از پرتلند ۳۲ امتیاز، ۱۴ ریباند و ۴ بلاک شات ثبت کرد. این بازیکن نیز همچون دیگر هم تیمی هایش، شب چندان خوبی در شوت زنی نداشت و ۱۳ شوت از ۳۴ اقدام خود را وارد سبد کرد. بازیکنان پرتلند در این دیدار تنها ۳۳٫۷ درصد از شوت های خود را به ثمر رساندند.

لس آنجلس کلیپرز با درخشش کریس پاول و بلیک گریفین، سن آنتونیو اسپرز را در هم کوبید. کلیپرز در این دیدار خانگی با نتیجه‌ی ۱۰۷ بر ۹۲، حریف خود را شکست داد. کریس پاول در این دیدار ۳۲ امتیاز، ۷ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. بلیک گریفین نیز ۲۶ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۶ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۳ بلاک شات ثبت کرد. بازیکنان کلیپرز در این مسابقه ۱۰ شوت از ۱۸ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کردند. در ۱۲ رویارویی اخیر این دو تیم در پلی آف، این نخستین بار است که کلیپرز در مسابقه نخست سری پیروز می شود. کوای لئونارد از سن آنتونیو نیز ۱۸ امتیاز، ۶ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی به دست آورد.

نتایج و هایلایت های پلی آف NBA در نوزدهم اپریل ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید. برای دانلود مسابقات ان بی ای در مرحله پلی آف به این تاپیک انجمن مراجعه کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
کلیولند کاوالیرز ۱۱۳ ۱۰۰ بوستون سلتیکس کیفیت معمولی کیفیت HD
آتلانتا هاوکس ۹۹ ۹۲ بروکلین نتز کیفیت معمولی کیفیت HD
ممفیس گریزلیز ۱۰۰ ۸۶ پرتلند تریل بلیزرس کیفیت معمولی کیفیت HD
لس آنجلس کلیپرز ۱۰۷ ۹۲ سن آنتونیو اسپرز کیفیت معمولی کیفیت HD

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۷ پاسخ

  1. mlbj گفت:

    ایول کلیولند
    اینم از سن انتونیو که باخت.

  2. Mehrdad گفت:

    دم گریفین و کریس پاول گرم.
    دو نفره سن آنتونیو پرادعا رو شکست دادن.

  3. LAKER FOR LIFE گفت:

    یادتون نره پارسال هم ست آنتونیو به زحمت تونست تو بازی هفتم دالاسو شکست بده ولی آخرش قهرمان شدن این فصل هم تا اواسط فصل همه میگفتن که دیگه دوران اسپرز تموم شده اما آخر فصل دوباره شدن یکی از مدعی های اصلی قهرمانی تو این بازی هم کلیپرز یکی از بهترین بازیاشو کرد و هم بیشتر بازیکنای سن آنتونیو خوب نبودن ولی سن آنتونیو رو کل بازیکنای تیمش استواره و برای همینم خیلی کم پیش میاد که همگی بد بازیکنن و همیشه تو این سالها به همه ثابت کردن که چجوری وقتی کسی روشون حسابی باز نمیکنه میتونن به بازی برگردن و نتیجه رو بنفع خودشون عوض کنن پس با یه بهزی به این زودی از سن آنتونیو نا امید نشید چون از قدیم گفتن : ………. NEVER COUNT SPURS OUT………..

  4. LAKER FOR LIFE گفت:

    ………….NEVER COUNT SPURS OUT………….

  5. alireza گفت:

    جای کارملو خالیه

  6. LAKER FOR LIFE گفت:

    و همینطور کوبی و جرج و وید و دورنت و وستبروک

  7. LAKER FOR LIFE گفت:

    فکر نکنم اگه چندسال پیش به یکی میگفتن که این بازیکنا تو پلی آف نیستن باورش میشد.

  8. Nima.76 گفت:

    عجب شبی بود دیشب…هم کلیپرز برد هم کلیولنددددددD:

  9. jwall گفت:

    کلیولند تا فینال شرق میاد لبرون عجب دانکی زد

  10. سینا میلواکی گفت:

    احمد آقا سرمربی تیم ملی مشخص شد.پاویچوویچ صرب.بازهم یه ویچ دیگه.نمیدونم سیاست فدراسیون چیه.از والیبالیا چرا الگو نمیگیرن.یه ولاسکو برای بسکتبال میخوایم.این ره به ترکستان است…
    امیدوارم یه مطلب کار بشه بچه ها نظر بدن

  11. number1 گفت:

    امیدوارم کلیپرز با اسیست های پائول و دانک های گریفین و بلاک های جردن این اسپرز رو ببره خیلی بدم میاد از تیمش این فدراسیون هم فقط دنبال مربی های درجه دو هستش یه مربی از دی لیگ nba هم بیارن تیم ما میره جز قدرت های برتر جهان چون بازیکنای ملی خوبی داریم البته تا زمانی که حدادی خدافظی نکنه

  12. jwall گفت:

    دمه کلیپرز و گریفین گرم که خیلی قشنگ تونستن سن آنتانیو رو ببرن

  13. من از تیم های غرب طرفدار کلیپرز هستم بخاطر بازیکن هایی که داره و نمایشی بازی میکنن. مثل دانک های سنتر و پوور فورواردش تا تکتنیک گارد راس
    اما میدونم که کلیپرز حریف سن انتونیو نمیشه.
    فقط گلدن استیت میتونه جلوش رو بگیره
    در ضمن صعود کلیولند که مشخصه
    ممفیس هم هیمنطور
    اما واقعاً اگر نتز بازیکن هاش رو فرم باشن میتونه آتلانتا رو شکست بده
    آتلانتا هم با اون تیم شکست ناپذیر چند ماه قبل مقداری فاصله گرفته (البته مقداری)

  14. تعداد پاس‌های گل لبران جیمز در مرحله پلی‌آف با انجام این بازی مقابل بوستون به ۱۰۲۶ رسید و از رکورد مایکل جردن که ۱۰۲۲ پاس گل داده بود، گذشت.

  15. مرتضی گفت:

    اقا mvp کی معلوم میشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *