نتایج مسابقات پیش فصل ان‌بی‌ای در پنجم اکتبر ۲۰۱۵

نتایج مسابقات پیش فصل ان‌بی‌ای در پنجم اکتبر 2015

مسابقات پیش فصل ان‌بی‌ای در پنجم اکتبر ۲۰۱۵ با پیروزی تیم های فنرباغچه اولکر ترکیه، ساکرامنتو کینگز و گلدن استیت واریورز همراه بود.

در یکی از مسابقات امروز تیم نتز در بروکلین میزبان فنرباغچه اولکر ترکیه بود که با نتیجه‌ی ۹۶ بر ۱۰۱ بازی را به حریف خود واگذار کرد. یان وسلی از فنرباغچه با ۱۸ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن تیمش در این بازی بود. این بازیکن که سابقه حضور در NBA را در کارنامه دارد، ۶ ریباند و ۱ توپ ربایی نیز ثبت کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

پرتلند تریل بلیزرس در مسابقه ای که یک وقت اضافه داشت، با نتیجه‌ی ۱۰۵ بر ۱۰۹ مغلوب میهمان خود ساکرامنتو کینگز شد. مارکو بلینلی که در تابستان امسال به کینگز پیوسته است، در این بازی ۳۲ امتیاز، ۳ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد. امتیازآورترین بازیکن پرتلند نیز دیمین لیلارد بود که ۱۷ امتیاز ثبت کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

قهرمان فصل گذشته بازی های پیش فصل را با پیروزی آغاز کرد. گلدن استیت واریورز امروز در شهر سن حوزه پذیرای تورنتو رپتورز بود و توانست این بازی را با برتری ۹۵ بر ۸۷ پایان دهد. لئوناردو باربوسا ۱۵ و استفن کری و کلی تامپسن هر کدام ۱۴ امتیاز برای گلدن استیت کسب کردند. کری در ۶ دقیقه و ۲۵ ثانیه مانده به پایان این بازی، با انجام ششمین خطا مجبور به ترک زمین مسابقه شد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۶ پاسخ

  1. علیرضا گفت:

    یعنی نتز باید از ان بی ای بره که از فنر باغچکه میبازه

  2. saeed گفت:

    آقا احمد چرا هایلایت بازی تورنتو گلدن رو نزاشتی ؟؟؟؟

  3. Edris گفت:

    پس هایلایتا بازی گلدن استیت؟

  4. سینا میلواکی گفت:

    چه تیمهایی تو بازیهای پیش فصل میتونن مقابل تیمهای ان بی ای قرار بگیرند؟ روال خاصی داره این رقابتها؟

    • معمولا تیم های کشورهایی که بازیکن هایی در ان بی ای دارن در مسابقات پیش فصل برابر تیم های ان بی ای قرار می گیرن.
      علاوه بر اون لیگ با توجه به محبوبیت NBA در هر کشور، مسابقاتی رو با تیم های باشگاه های اون کشور ترتیب میده. اگر هم تیم های اون کشور در سطح تیم های ان بی ای نباشن (مثل چین) مسابقه بین دو تا تیم NBA در اون کشور برگزار میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *