نتایج رقابت های پیش فصل ان‌بی‌ای در یازدهم اکتبر ۲۰۱۵

نتایج رقابت های پیش فصل ان‌بی‌ای در یازدهم اکتبر 2015

رقابت های پیش فصل ان‌بی‌ای در یازدهم اکتبر ۲۰۱۵ با برگزاری چهار مسابقه پیگیری شد.

در یکی از بازی های روز یازده اکتبر که در شهر شنزن چین برگزار شد، تیم های شارلوت هورنتز و لس آنجلس کلیپرز برابر هم قرار گرفتند. شارلوت در این مسابقه با نتیجه‌ی ۱۰۶ بر ۹۴ حریف خود را از پیش رو برداشت. جرمی لین و کدی زلر هر کدام در این مسابقه ۱۶ امتیاز برای شارلوت کسب کردند. کریس پاول از کلیپرز به دلیل آسیب دیدگی یکی از انگشتان دست چپ در این مسابقه غایب بود. (دانلود هایلایت های مسابقه)

واشنگتن ویزاردز در حضور ۱۰۲۳۳ تماشاچی حاضر در ورایزن سنتر میزبان بارو برزیل بود که موفق شد با نتیجه‌ی ۱۳۴ بر ۱۰۰ حریف خود را شکست دهد. مارچین گرتات با ۱۹ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن ویزاردز در این مسابقه بود. این بازیکن ۴ ریباند و ۱ پاس منجر به گل نیز ثبت کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

هیوستن راکتس در شهر هیدلگو ایالت تگزاس پذیرای اورلاندو مجیک بود که بازی را با نتیجه‌ی ۱۱۹ بر ۱۲۳ به حریف خود واگذار کرد. هفت بازیکن اورلاندو در این دیدار امتیازات خود را دورقمی کردند. جیمز هاردن از راکتس در کوارتر دوم این مسابقه از ناحیه‌ی زانوی راست دچار مصدومیت شد و پس از ترک زمین دیگر به میدان بازنگشت. (دانلود هایلایت های مسابقه)

در آخرین بازی امروز تیم های لیکرز و مکابی هیفا اسرائیل در شهر لس آنجلس به مصاف هم رفتند. این بازی با برتری ۱۲۶ بر ۸۳ لیکرز پایان یافت. کوبی برایانت در مدت ۱۸ دقیقه و ۱۹ ثانیه ای که در زمین حاضر بود، ۲۱ امتیاز، ۱ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی برای لیکرز کسب کرد. ثبت ۱۱ پاس منجر به گل توسط دی‌آنجلو راسل، گارد راس روکی لیکرز، از دیگر نکات قابل توجه این بازی بود. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. سینا میلواکی گفت:

    شارلوت داره خوب بازی میکنه.لین احیا شده. البته تجربه نشون داده پیش فصل کاملا بی ربط به فصل عادی هست

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *