نتایج مسابقات پیش فصل ان بی ای در چهارم اکتبر ۲۰۱۵

نتایج مسابقات پیش فصل ان بی ای در چهارم اکتبر 2015

مسابقات پیش فصل ان بی ای در چهارم اکتبر ۲۰۱۵ با برگزاری سه بازی پیگیری شد.

در یکی از مسابقات امروز میامی هیت در خانه پذیرای شارلوت هورنتز بود که با نتیجه‌ی ۷۷ بر ۹۰ مغلوب میهمان خود شد. برایان رابرتس از شارلوت با ۲۱ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن تیمش در این مسابقه بود. این بازیکن ۳ ریباند و ۳ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. کریس باش که ۳۰ بازی آخر فصل گذشته را به دلیل پیدا شدن لخته های خون در ریه هایش از دست داده بود، در این بازی به ترکیب میامی بازگشت و ۱۴ امتیاز، ۷ ریباند و ۲ پاس منجر به گل ثبت کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

تورنتو رپتورز در شهر ونکور میزبان لس آنجلس کلیپرز بود. رپتورز این مسابقه را با برتری ۹۳ بر ۷۳ پایان داد. کایل لوری در این بازی ۲۶ امتیاز، ۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی برای رپتورز ثبت کرد. مایک بیبی، گارد سابق تیم ونکور گریزلیز، از تماشاچیان این مسابقه بود. (دانلود هایلایت های مسابقه)

کوبی برایانت در نخستین بازی غیررسمی خود پس از بازگشت از مصدومیت، ۵ امتیاز به دست آورد. لس آنجلس لیکرز در این بازی با نتیجه‌ی ۷۱ بر ۹۰ مغلوب یوتا جاز شد. کوبی که پس از انجام عمل جراحی برای ترمیم شانه‌ی آسیب دیده اش اولین بار با لباس لیکرز به میدان می رفت، ۱ شوت از ۵ اقدام خود در این بازی را وارد سبد کرد. درک فیورز از یوتا در این مسابقه ۱۶ امتیاز، ۹ ریباند، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. mlbj گفت:

    دلم تنگ شده بود برا nba

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *