نتایج مرحله یک چهارم نهایی بسکتبال المپیک لندن

بسکتبال المپیک-آندری کیریلنکو

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات بسکتبال المپیک لندن،چهارشنبه هشتم آگوست برگزار شد.در اولین دیدار این مرحله،تیم بسکتبال روسیه با درخشش کیریلنکو موفق شد با نتیجه ۸۳ بر ۷۴ تیم لیتوانی را شکست دهد.آندری کیریلنکو در این دیدار با کسب ۱۹ امتیاز،۱۳ ریباند،۳ اسیست،۳ استیل و ۳ بلاک شات بهترین بازیکن میدان بود.
در دومین بازی،تیم ملی بسکتبال اسپانیا موفق شد ۶۶ بر ۵۹ فرانسه را شکست دهد تا حریف روسیه در مرحله نیمه نهایی شود.برادران گاسل در این مسابقه برای تیم اسپانیا خوش درخشیدند و موفق شدند ۲۴ امتیاز و ۱۹ ریباند کسب کنند.در طرف مقابل تونی پارکر و بوریس دیاو که در تیم سن آنتونیو اسپورز هم تیمی هستند،نیز هر کدام ۱۵ امتیاز کسب کردند اما نتوانستند مانع شکست تیمشان شوند.
در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی،آرژانتین با نتیجه ۸۲ بر ۷۷ از سد برزیل گذشت.در این دیدار لویز اسکولا،مانو جینوبلی و کارلوس دلفینو بازیکنان شاخص آرژانتین بودند.
و بالاخره در آخرین مسابقه،تیم بسکتبال ایالات متحده با نتیجه ۱۱۹ بر ۸۶ استرالیا را در هم کوبید.در این دیدار لبرون جیمز با کسب ۱۱ امتیاز،۱۴ ریباند و ۱۲ اسیست،تریپل دابل کرد و نقش موثری در پیروزی تیمش داشت.
به این ترتیب و در مرحله نیمه نهایی بسکتبال المپیک لندن،روز ۱۰ آگوست تیم های اسپانیا و روسیه،ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت تهران مقابل هم قرار می گیرند.در دیگر دیدار این مرحله نیز تیم بسکتبال ایالات متحده ساعت ۳۰ دقیقه بامداد به مصاف آرژانتین می رود.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *