منابع: نتز برای امضای قرارداد با بروک لوپز و تدیوس یانگ به توافق رسید

منابع: نتز برای امضای قرارداد با بروک لوپز و تدیوس یانگ به توافق رسید

طبق گفته منابع به یاهو اسپرتس، تیم بروکلین نتز برای امضای قرارداد با بروک لوپز و تدیوس یانگ که هر دو بازیکن آزاد هستند به توافق رسید.
به گفته منابع، لوپزِ ۲۷ ساله قراردادی سه ساله و ۶۰ میلیون دلاری امضا خواهد کرد که در آن بندهایی به نفع نتز، مربوط به مشکلات پای لوپز گنجانده شده است. سال سوم این قرارداد به صورت player option خواهد بود که به لوپز اجازه می دهد هنگامی که قراردادهای پخش تلویزیونی موجب افزایش سقف دستمزدها شدند، بازیکن آزاد شود.
تدیوس یانگ نیز که ۲۷ ساله است و از قرارداد ۱۰٫۲ میلیون دلاری قبلی خود برای فصل بعد خارج شده است، قراردادی ۴ ساله به مبلغ ۵۰ میلیون دلار با نتز امضا خواهد کرد. سال آخر قرارداد این بازیکن نیز به صورت player option خواهد بود.
لوپز و یانگ نیز همانند سایر بازیکنان آزاد تا ۹ جولای نمی توانند به طور رسمی قرارداد خود را امضا کنند.
لوپز در فصل گذشته میانگین ۱۷٫۲ امتیاز و ۷٫۴ ریباند را در ۷۲ مسابقه ثبت کرد. این بازیکن پس از آنکه در درفت سال ۲۰۰۸ به عنوان انتخاب شماره ۱۰ توسط نتز جذب شد، تمام ۷ فصل حضورش در NBA را در این تیم سپری کرده است.
تدیوس یانگ در ۷۶ مسابقه ای که فصل گذشته برای تیم های مینسوتا تیمبرولوز و بروکلین نتز انجام داد، میانگین ۱۴٫۱ امتیاز و ۵٫۴ ریباند را در ۷۶ بازی به دست آورد. نتز پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات، در معامله ای که کوین گارنت را به مینسوتا فرستاد، یانگ را به دست آورد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *