نیت مک‌میلان هدایت ایندیانا پیسرز را به عهده گرفت

نیت مک‌میلان هدایت ایندیانا پیسرز را به عهده گرفت

تیم ایندیانا پیسرز روز دوشنبه با ترفیع دادن به کمک مربی خود، نیت مک‌میلان، او را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد. به این ترتیب جستجو برای پیدا کردن جانشین فرانک وگل، در کمتر از ۲ هفته پایان یافت.
مک‌میلان که ۱۲ فصل را به عنوان سرمربی در تیم های سیاتل و پرتلند سپری کرده، رکورد ۴۷۸ برد و ۴۵۲ باخت را در فصل عادی و رکورد ۱۴ برد و ۲۰ باخت را در پلی آف ثبت کرده است.
او در سال ۲۰۱۳ توسط وگل استخدام شد و سه فصل گذشته را با این تیم گذراند؛ جایی که روابطش را با بازیکنان و رئیس امور بسکتبال پیسرز، لری برد، گسترش داد. رابطه‌ی مک‌میلان با مدیرکل ایندیانا نیز به روزهای حضورش در پرتلند باز می گردد.
هنگامی که لری برد اعلام کرد قرارداد وگل تمدید نخواهد شد، در ابتدا گفت لیست از نامزدها برای سمت سرمربیگری ایندیانا در سر دارد. اما او روز جمعه در شیکاگو به خبرنگاران گفت هنوز مصاحبه با نامزدهای سرمربیگری را آغاز نکرده است و در جریان آخر هفته گزارش هایی منتشر شد که حاکی از نزدیک شدن پیسرز و مک‌میلان به توافق بود.
مک‌میلان که همه‌ی ۱۲ فصل دوران بازی خود در NBA را در سیاتل گذرانده است، با توجه به پارامترهایی که برد در نظر داشت، یک انتخاب بعید به نظر می رسید.
برد در جریان کنفران خبری روز ۵ می به صورت ضمنی گفت به دنبال یک مربی سختگیر و با تفکراتی تهاجمی است که بتواند از بازیکنانش بهتر بازی بگیرد. در عوض مک‌میلان بیشتر به عنوان یک مربی دفاعی شناخته می شود و در سیستم های دفاعی وگل نقش داشت.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.