نتایج نیمه نهایی بسکتبال باشگاه های آسیا در سال ۲۰۱۳

حامد حدادی-نتایج نیمه نهایی بسکتبال باشگاه های آسیا در سال 2013

تیم بسکتبال فولاد ماهان با پیروزی مقابل الحلا بحرین در نیمه نهایی بسکتبال باشگاه های آسیا،به فینال این مسابقات راه یافت.
تیم فولاد در این مسابقه با نتیجه ۱۲۱ بر ۷۳ حریف بحرینی خود را شکست داد تا حریف الریان قطر در بازی نهایی شود.کوارتر نخست این دیدار با نتیجه ۲۳ بر ۲۳ پایان یافت.اما ماهان در کوارترهای بعدی تیم برتر میدان بود و توانست با نتایج ۲۷ بر ۲۲،۲۶ بر ۱۷ و ۴۵ بر ۱۱ کوارترهای دوم تا چهارم را به سود خود پایان دهد.حامد حدادی در این مسابقه ۱۶ امتیاز،۱۳ ریباند،۵ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات برای ماهان کسب کرد.
در دیگر دیگر مرحله نیمه نهایی که پیش از این بازی برگزار شد،الریان قطر با نتیجه ۷۱ بر ۶۷ تیم ASU اردن را شکست داد تا اردنی های میزبان نتوانند به فینال رقابت ها راه یابند.
به این ترتیب فردا و در آخرین روز رقابت ها،فولاد ماهان در مسابقه فینال مقابل الریان قرار می گیرد.این دیدار ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران برگزار می شود.تیم های ASU و الحلا نیز دیدار رده بندی را برگزار می کنند.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. hamed h8 گفت:

    فینال پخش مستقیم میشه؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *