نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال در ۲۴ اسفند ۹۴

نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال در 24 اسفند 94

مرحله‌ی نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال، روز ۲۴ اسفند ۹۴ آغاز شد.

در یکی از بازی های نیمه نهایی پالایش نفت آبادان در سالن ۱۷ شهریور میزبان شیمیدر تهران بود و در وقت اضافه اول با نتیجه‌ی ۹۰ بر ۸۳ حریف خود را شکست داد. محمد جمشیدی از پالایش نفت با کسب ۴۲ امتیاز در این دیدار خوش درخشید. این بازیکن ۴ ریباند و ۳ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. جمشیدی ۱۵ شوت از ۲۶ اقدام خود در این بازی را وارد سبد کرد. او در ۵ ثانیه مانده به پایان وقت معمول این دیدار و در حالی که نتیجه ۷۴ بر ۷۴ مساوی بود، فرصت داشت تا با شوت خود نتیجه را به نفع تیمش تغییر دهد اما نتوانست توپ را وارد سبد کند و کار به وقت اضافه کشیده شد. با ثبت این نتیجه و با در نظر گرفتن بازی های فصل عادی، دو تیم در مجموع ۲ بر ۲ مساوی شدند.

پتروشیمی بندر امام با برتری مقابل شهرداری اراک، به فینال لیگ برتر بسکتبال رسید. پتروشیمی امروز میهمان شهرداری بود و توانست با حساب ۱۰۰ بر ۸۶ حریف خود را از پیش رو بردارد. ادگار سوزا از پتروشیمی در این بازی ۲۳ امتیاز، ۶ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست اورد و با تاثیرگذاری +۲۰، موثرترین بازیکن تیمش بود. پتروشیمی بندر اما که هر سه بازی خود مقابل شهرداری اراک در فصل عادی را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، با کسب این برد، سری را با برتری ۴ بر ۰ پایان داد و راهی فینال شد.

بازی بعدی تیم های شیمیدر تهران و پالایش نفت آبادان روز پنجشنبه در سالن آزادی برگزار خواهد شد.

منبع عکس: ایسنا

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. My Dubs گفت:

    این قاعده بازی های فصل که جزو پلی آفس حساب میشه خداییش مسخره است. خیلیم من در آوردیه. یکم فاصله بازی ها رو بیشتر بکنن لاقل بازی ها رو بکنن ۳ از ۵…الان اراک با کلی تلاش اومد نیمه نهایی راحتم حذف شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *