نیویورک نیکس سرمربی خود درک فیشر را اخراج کرد

نیویورک نیکس سرمربی خود درک فیشر را اخراج کرد

نیویورک نیکس پس از آنکه فصل جاری لیگ NBA را با ۲۳ برد و ۳۱ باخت آغاز کرد، سرمربی خود درک فیشر را در دومین فصل هدایت این تیم اخراج کرد.
نیویورک ۹ بازی از ۱۰ مسابقه اخیر خود را با شکست پشت سر گذاشته و در ۵ بازی آخرش بازنده بوده است. این تیم در فصل گذشته که اولین فصل حضور فیشر بود، رکورد ۱۷ برد و ۶۵ باخت را ثبت کرد. به گفته منابع به ESPN، با شکست های اخیر تیم نیویورک زمان مناسبی برای اخراج فیشر به دست آورد چراکه مسئولان این تیم متقاعد شده بودند که فیشر روند تبدیل شدن از یک بازیکن به یک مربی را به خوبی و به طور موثر طی نکرده است.
کرت رمبیس، کمک مربی نیکس، به طور موقت هدایت این تیم را به عهده خواهد داشت. به گفته منابع، برایان شو و لوک والتون، دو بازیکن سابق فیل جکسون، کاندیداهای سرمربیگری نیویورک هستند. شو در بازه هایی از دو فصل، سرمربی دنور بوده است و والتون، گلدن استیت واریورز در زمان غیبت استیو کر مصدوم، برای ثبت بهترین شروع تاریخ لیگ رهبری کرده است.
فیشر توسط ریاست باشگاه نیکس، فیل جکسون استخدام شد تا وضعیت این تیم را سر و سامان دهد. جکسون و فیشر پیش از آن هم در کنار هم بودند؛ فیشر زمانی که جکسون لیکرز را هدایت می کرد، در پست گارد راس این تیم بازی می کرد و ۵ قهرمانی به دست آورد.
نیکس از فصل ۱۹۷۲-۷۳ قهرمان نشده است. این تیم هم اکنون در رده‌ی دوازدهم کنفرانس شرق قرار دارد.
فیشر که پیش از هدایت نیکس، تجربه‌ی سرمربیگری نداشت، جایگزین مایک وودسن شده بود که به همراه نیکس رکورد ۱۰۹ برد و ۷۹ باخت را ثبت کرده بود. گرچه تنها در یک سری پلی آف پیروز شده بود.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۸ پاسخ

  1. Mahdi6 گفت:

    بهترین کارو کردن

  2. ehsan گفت:

    من دوس داشتم بهش بیشتر وقت بدن

  3. ehsan گفت:

    احتمالش بالاس تام تیبیدو مربی نیویورک بشه،واقعا اگه تیبیدو بره اونجا واسه نیویورک عالی میشه

  4. My Dubs گفت:

    فرد هویبرگ رو اخراج کنن که اگه نصف شب به شارلوت ببازه بولز ممکنه اصلا پلی آفس رو از دست بده با بازی های سختی که پیش رو داره. جیمی باتلر هم ممکنه به ال استارز نرسه

  5. Kiiiiiiiing گفت:

    امیدوارم دنور نرسه به پلی آف ، مربیشو بیارن برای کلیولند

  6. My Dubs گفت:

    بدجور عشق مایکل مالونی ها!!قرارداد لو فاش شده سه ساله است

  7. Kiiiiiiiing گفت:

    آخه خیلی داره خوب کار میکنه ، جلوی قویترین تیمها هم پایاپای بازی میکنه اونم با بازیکنای نه چندان مطرح ، خیلی هم متشخصه و از همه مهمتر اینکه سابقه چند سال دستیاری در کلیولند هم داره

  8. Mahdi6 گفت:

    مهم ترین گزینه های نیکس تام تیبیدو و لوک والتون هست و البته گزینه های دیگه ای هم وجود داره

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *