پارگی منیسک خارجی زانوی چپ کمبا واکر

پارگی منیسک خارجی زانوی چپ کمبا واکر

کمبا واکر، گارد تیم شارلوت هورنتز دچار پارگی منیسک خارجی زانوی چپ شده است. آسیب دیدگی این بازیکن که پیش از این توسط پزشک ارتوپد تیم هورنتز تشخیص داده شده بود، توسط پزشک دیگری تایید شد.
این بازیکن روز چهارشنبه تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت و جدول زمانی ریکاوری او پس از عمل تعیین خواهد شد. احتمال دارد این عمل، فصل ۲۰۱۴-۱۵ را برای واکر پایان دهد. بنابر گفته یکی از پزشکان، زمان لازم برای ریکاوری چنین مصدومیتی، با توجه به محل و وضعیت آسیب دیدگی، از ۴ هفته تا ۶ ماه متفاوت است.
واکر در رقابت های این فصل میانگین ۱۸٫۸ امتیاز، ۵٫۲ پاس منجر به گل و ۳٫۸ ریباند را در مدت زمان متوسط ۳۵٫۶ دقیقه در هر بازی به ثبت رسانده بود و در امتیاز، پاس منجر به گل و دقایق بازی، بازیکن پیشتاز تیمش بود. این گارد راس سال چهارمی هم اکنون از نظر نسبت پاس منجر به گل به ترن اَور (۳٫۱)، در رتبه ششم مشترک لیگ قرار دارد. او در ۲۱ بازی گذشته خود میانگین ۲۳ امتیاز را ثبت کرده بود و در ۱۴ مسابقه، حداقل ۲۰ امتیاز به دست آورده بود.
واکر برای بازی هایی که از ۵ تا ۱۱ ژانویه انجام داد، بهترین بازیکن هفته کنفرانس شرق نام گرفت؛ او در آن هفته از رقابت ها متوسط ۳۰٫۳ امتیاز (رتبه ۱ لیگ) را ثبت کرد و تیمش را برای ثبت ۴ برد و ۰ باخت رهبری کرد. گارد تیم بسکتبال هورنتز در فاصله ۳ تا ۷ ژانویه، در سه بازی متوالی، حداقل ۳۰ امتیاز کسب کرد که بهترین رکورد مسابقات ۳۰ امتیازی متوالی در این فصل از رقابت هاست.
برایان رابرتس همچنان جایگزین واکر در ترکیب استارتر خواهد بود. این بازیکن در ۴۲ بازی فصل گذشته به عنوان شروع کننده برای نیو اورلینز به میدان رفت. او در پیروزی ۷۶ بر ۷۱ هورنتز مقابل نیکس در روز شنبه، با ۱۷ امتیاز، بهترین امتیاز آور تیمش بود.

منابع: ۱ و ۲

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۵ پاسخ

  1. mlbj گفت:

    اوه اوه چه خبره همه مصدوم شدن!!!!!!!!!!!!!!!

  2. عجب ساله نحسیه خدا کنه هر چی زود تر فصل تموم شه میترسم لیگ به آخرش نرسه مصدومیت یه چیزی هس که بخای نخای پیش میاد برات.

  3. خیلی بازیکن قویه کار با توپش عالیه عالیه حرف نداره مخصوصا کراس آوراش اووووف

  4. MoNST3R گفت:

    wtf
    بیخیال دیگه باو
    🙁
    خدابخیرکنه,فکرکنم بازیکنا زدن تو کار روغن نباتی!
    ما همچنان امیدواریم بازیکنای مصدوم زودتر خوب بشن و براشون آرزوی سلامتی داریم ولی انگار واش یواش هر روز بازیکنای دیگه هم بهشون اضافه میشن ولی چ میشه کرد…

  5. MoNST3R گفت:

    من لفظشو سر مصدومیت براندون جنگینز اومدم ولی جدی انگار این مصدومیت ها دست بردار نیستن
    اتفاقا هم دائما بازیکنان کلیدی تیم ها دچار مصدومیت میشن و این باعث پایین اومدن سطح تیم ها و مسابقات میشه که مثل همیشه ناراحت کنندس

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *