پایان مسابقات پیش فصل NBA

تونی پارکر

رقابت های پیش فصل لیگ بسکتبال NBA امروز با برگزاری ۹ مسابقه پایان یافت.در یکی از بازی های امروز شیکاگو بولز در خانه با نتیجه ۹۷ بر ۹۰ ایندیانا پیسرز را شکست داد.در این دیدار نیت رابینسون،گارد راس شیکاگو که این فصل به این تیم پیوسته است با کسب ۲۱ امتیاز،۸ پاس منجر به گل و ۳ ریباند بهترین بازیکن تیمش بود.به نظر می رسد رابینسون بتواند تا رها شدن درک رز از بند مصدومیت،تا حدودی خلاء حضور رز در شیکاگو را پر کند.
در یکی دیگر از بازی های امروز ممفیس گریزلیز با حضور ۱۸:۳۴ دقیقه ای حامد حدادی با نتیجه ۱۰۶ بر ۱۲۰ در خانه مغلوب تورنتو رپترز شد.حامد در این دیدار موفق به کسب ۶ امتیاز،۶ ریباند و ۱ پاس منجر به گل شد؛اما با انجام ۶ خطا مجبور شد در ۱ دقیقه و ۲۶ ثانیه مانده به پایان بازی،زمین را ترک کند.در این مسابقه کایل لوری از تورنتو با کسب ۱۸ امتیاز،۷ پاس منجر به گل،۴ ریباند و ۲ توپ ربایی یکی از بازیکنان شاخص میدان بود.
و بالاخره میامی هیت در خانه با نتیجه ۸۹ بر ۹۶ مغلوب نیواورلئان هورنتز شد.در این دیدار آنتونی دیویس،بازیکن شماره ۱ درفت NBA در سال ۲۰۱۲ با کسب ۲۴ امتیاز،۱۱ ریباند و ۳ توپ ربایی بهترین بازیکن هورنتز و میدان بود.نکته جالب در این بازی این بود که سه بازیکن نیواورلئان در این مسابقه دابل دابل کردند.
نتایج مسابقات پیش فصل NBA در روز ۲۶ اکتبر را در جدول زیر مشاهده می کنید.به این ترتیب و با پایان مسابقات پیش فصل،مسابقات فصل جدید NBA روز ۳۰ اکتبر و با ۳ بازی آغاز می شود.

میزبان

نتیجه

مهمان

هایلایت

اورلاندو مجیک

۱۰۸-۹۲

هیوستون راکتز

دانلود

شیکاگو بولز

۹۰-۹۷

ایندیانا پیسرز

دانلود

دیترویت پیستونز

۸۸-۱۰۴

آتلانتا هاوکس

دانلود

ممفیس گریزلیز

۱۲۰-۱۰۶

تورنتو رپترز

دانلود

میلواکی باکز

۱۰۰-۷۶

مینسوتا تیمبرولوز

—-

میامی هیت

۹۶-۸۹

نیو اورلئان هورنتز

دانلود

دالاس ماوریکس

۸۲-۹۹

شارلوت بابکتز

دانلود

سن آنتونیو اسپورز

۸۵-۱۰۰

واشنگتن ویزاردز

دانلود

فینیکس سانز

۷۲-۸۸

دنور ناگتز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *