پرفروش ترین پیراهن های NBA؛ کریستاس پورزینگس در جایگاه چهارم

پرفروش ترین پیراهن های NBA؛ کریستاس پورزینگس در جایگاه چهارم

در حالی که فصل NBA به نیمه رسیده است، کریستاس پورزینگس، فروارد قدرتی سال اولی نیویورک نیکس، علاوه بر نقش مهمش در زمین، در خارج از زمین نیز تاثیر گذار بوده است.
در تازه ترین لیست پرفروش ترین پیراهن های لیگ، انتخاب شماره ۴ درفت ۲۰۱۵، عنوان چهارمین پیراهن پرفروش لیگ را به خود اختصاص داده است. لیگ NBA روز چهارشنبه آمار فروش پیراهن های لیگ را در ماه های اکتبر، نوامبر و دسامبر منتشر کرد. این آمار از فروشگاه آنلاین NBA استخراج شده است.
پورزینگس که تنها بازیکن سال اولی است که پیراهنش در بین ۱۵ پیراهن پرفروش قرار دارد، در این لیست پس از استفن کری، لبران جیمز و کوبی برایانت قرار گرفته است.
کوین دورنت (جایگاه ۵ام) و راسل وستبروک (جایگاه ۷ام) دو بازیکن اکلاهما سیتی هستند که نام آنها در بین ۱۰ پیراهن پرفروش قرار دارد. شیکاگو بولز دیگر تیمی است که دو نماینده در ۱۰ پیراهن پرفروش دارد؛ درک رز در جایگاه ششم و جیمی باتلر در جایگاه دهم قرار گرفته اند.
کایری ایروینگ از کلیولند کولیرز که در این فصل از رقابت ها تنها ۱۳ بازی انجام داده است، در جایگاه هشتم قرار گرفته و جیمز هاردن از هیوستن راکتس رده‌ی نهم را به خود اختصاص داده است.
این اولین بار است که پیراهن جیمی باتلر در لیست ۱۵ پیراهن پرفروش لیگ قرار گرفته است. پاول جرج از ایندیانا در جایگاخ ۱۲ام قرار گرفته است که بهترین جایگاهی است که این بازیکن در طول دوران حرفه ای خود به دست آورده است. تغییر شماره پیراهن این بازیکن از ۲۴ به ۱۳ در سال ۲۰۱۴، یکی از دلایل قرار گرفتن در این جایگاه است.
محصولات تیم های گلدن استیت واریورز، شیکاگو بولز، کلیولند کولیرز، لس آنجلس لیکرز و نیویورک نیکس نیز پرفروش ترین محصولات در میان تیم های NBA بوده است.
کریستاس پورزینگس، جوان ۲۰ ساله اهل لتونی، در ۴۳ بازی این فصل میانگین ۱۴ امتیاز را کسب کرده که او را در جایگاه سوم بازیکنان سال اولی از نظر میانگین امتیاز قرار داده است. او متوسط ۸ ریباند را ثبت کرده که از این نظر پس از کارل-انتونی تاونز دوم است. این بازیکن در دو فاکتور بلاک شات ( ۲ بلاک شات در هر بازی) و درصد پرتاب پنالتی (۸۵ درصد)، پیشتاز بازیکنان سال اولی است.
لیست بازیکنانی که پیراهن آنها و تیم هایی که محصولاتشان بیشترین فروش را داشته اند، را در زیر مشاهده می کنید.

۱۵ پیراهن محبوب ۱۰ تیم محبوب
۱-استفن کری (گلدن استیت) ۱- گلدن استیت واریورز
۲-لبران جیمز (کلیولند) ۲-شیکاگو بولز
۳-کوبی برایانت (لیکرز) ۳- کلیولند کولیرز
۴-کریستاس پورزینگس (نیویورک) ۴-لس آنجلس لیکرز
۵-کوین دورنت (اکلاهما سیتی) ۵-نیویورک نیکس
۶-درک رز (شیکاگو) ۶-سن آنتونیو اسپرز
۷-راسل وستبروک (اکلاهما سیتی) ۷-اکلاهما سیتی تاندر
۸-کایری ایروینگ (کلیولند) ۸-میامی هیت
۹-جیمز هاردن (هیوستن) ۹-بوستون سلتیکس
۱۰-جیمی باتلر (شیکاگو) ۱۰-لس آنجلس کلیپرز
۱۱-کلی تامپسن (گلدن استیت)  
۱۲-پاول جرج (ایندیانا)  
۱۳-انتونی دیویس (نیو اورلینز)  
۱۴-کریس پاول (کلیپرز)  
۱۵-کارملو انتونی (نیویورک)  

منابع: ۱ و ۲

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. Mahdi6 گفت:

    دمش گرم خیلی محبوب شده احتمالش هم هست که تو ال استار ذخیره باشه اونجا هم زیاد رای اورده.
    دریک رز هم همچنان محبوبه. فقط جای هاوارد خالیه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *