پنجمین قهرمانی دانشگاه دوک و مایک شیشفسکی در تورنمنت NCAA

پنجمین قهرمانی دانشگاه دوک و مایک شیشفسکی در تورنمنت NCAA

تیم بسکتبال مردان دانشگاه دوک با هدایت مایک شیشفسکی، تیم دانشگاه ویسکانسین را از پیش رو برداشت و برای پنجمین بار قهرمان دانشگاه های امریکا شد.
دو تیم امروز در ایندیاناپلیس مقابل هم قرار گرفتند که این بازی با برتری ۶۸ بر ۶۳ شیاطینِ آبیِ دوک پایان یافت. تایس جونز، گارد سال اولی دوک با درخشش خود به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. این بازیکن در این دیدار ۲۳ امتیاز، ۵ ریباند و ۱ پاس منجر به گل به دست آورد تا عنوان برجسته ترین بازیکن (Most Outstanding Player) مرحله Final Four رقابت ها را به دست آورد.
جلیل اوکفور، سنتر دانشگاه دوک که یکی از شانس های انتخاب شماره ۱ درفت ۲۰۱۵ است، به دلیل بالا رفتن تعداد خطاها، تنها ۲۲ دقیقه در این مسابقه حضور داشت. اوکفور کار خود را با کسب ۱۰ امتیاز و ۳ ریباند به اتمام رساند. جاستیس وینزلو، دیگر big man شروع کننده دوک که در رده بندی سایت درفت‌اکسپرس (یکی از سایت های پیش بینی درفت) در رده پنجم قرار دارد، در این مسابقه ۱۱ امتیاز، ۹ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۳ بلاک شات به دست آورد.
فرانک کامینسکی از ویسکانسین که عنوان بهترین بازیکن سال نی‌اسمیت و همچنین بهترین بسکتبالیست سال دانشگاه های امریکا از نگاه آسوشیتد پرس را کسب کرده است، در این مسابقه ۲۱ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. کامینسکی تنها بازیکن میدان بود که توانست دابل دابل کند. (دانلود هایلایت های مساابقه)

مایک شیشفسکی

مایک شیشفسکی با قهرمانی در تورنمنت NCAA امسال، پنجمین قهرمانی خود در بسکتبال دانشگا های امریکا را کسب کرد، اما هنوز با رکورد ۱۰ قهرمانی که جان وودن با تیم دانشگاه UCLA در این مسابقات کسب کرده است، فاصله دارد.

می توانید فینال تورنمنت NCAA بین دانشگاه دوک و ویسکانسین را از لینک های زیر دانلود کنید.

مسابقه رزولوشن زبان حجم دانلود از ۴upld دانلود از uptobox
فینال تورنمنت NCAA بین دوک و ویسکانسین ۱۲۸۰ در ۷۲۰ (۶۰ فریم بر ثانیه) انگلیسی ۳٫۰۱ گیگ دانلود دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۷ پاسخ

  1. آذرخش گفت:

    🙂

  2. number1 گفت:

    این بازیکنا که همشون تو تیم جوانان امریکا عضو بودن و قهرمان جهان شدن

  3. mlbj گفت:

    چرا شیشفسکی تو nba مربی گری نمیکنه

  4. احسان گفت:

    بنده خداها الان خوشحالی میکنن که قهرمان شدن، پس فردا که تو درفت رفتن تو تیمای نیویورک و فیلادلفیا از دماقشون در میاد 😀
    ادمین بازیش ارزش دیدن داره؟

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *