پیراهن کارملو آنتونی گوی سبقت را از پیراهن لبران جیمز ربود

پیراهن کارملو آنتونی (لباس کارملو آنتونی)

پیراهن کارملو آنتونی از نیویورک نیکس،عنوان پرفروش ترین پیراهن بسکتبالیست های NBA را از آنِ خود کرد و لباس های تیم نیکس نیز،عنوان پرفروش ترین لباس NBA از آغاز فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۳ را به دست آورد.از فصل ۲۰۰۱-۲۰۰۲ که لیست پرفروش ترین لباس های بازیکنان NBA منتشر می شود،این اولین بار است که یک بازیکن از نیویورک در صدر این لیست قرار می گیرد.
این لیست براساس میزان فروش فروشگاه ان بی ای در شهر نیویورک و سایت NBAStore.com از ماه نوامبر سال ۲۰۱۲ تا امروز تهیه شده است.
آنتونی با سابقه ۶ بار حضور در آل استار NBA،که در رده بندی قبلی در رده چهارم پرفروش ترین لباس های ان بی ای قرار گرفته بود،توانست جایگاه نخست MVP فینال سال گذشته،لبران جیمز را تصاحب کند و ستاره میامی هیت را به نفر دوم لیست تبدیل کند.در حالی که لباس کارملو آنتونی برای اولین بار پرفروش ترین لباس ان بی ای شناخته می شود،لباس لبران جیمز ۴ بار و لباس کوبی برایانت ۷ بار پیش از این،پرفروش ترین پیراهن های لیگ بوده اند.
پیراهن کوین دورانت از اکلاهما سیتی تاندر،نسبت به دوره قبلی یک پله سقوط داشته است و به جایگاه سوم رسیده است و این در حالی است که پنجمین پیراهن پرفروش لیگ NBA،به درک رز از شیکاگو بولز تعلق دارد.
اما در بخش تیمی،نیویورک نیکس که از آغاز فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۳ با پشت سر گذاشتن شیکاگو بولز،در صدر لیست فروش قرار گرفت،همچنان جایگاه خود را حفظ کرده است.تیم های میامی،لیکرز،بروکلین و بولز نیز در جایگاه های دوم تا پنجم قرار دارند.
مهمترین نکاتی که در لیست فروش جدید دیده می شود به شرح زیر است:
– لباس کایری ایروینگ از کلیولند کاوالیرز که در جایگاه یازدهم پرفروشترین لباس ها قرار گرفته،تنها پیراهن بازیکنان سال دومی است که در بین ۱۵ لباس پرفروش قرار دارد.
– تیم های بوستون سلتیکس،لس آنجلس کلیپرز،میامی هیت،نیویورک نیکس،لس آنجلس لیکرز و اکلاهما سیتی تاندر،دو نماینده در بین لباس های پر فروش NBA دارند.
– ۷ بازیکن از ۱۵ بازیکن برتر این لیست (کایری ایروینگ،کوین دورانت،لبران جیمز،درک رز،بلیک گریفین،کریس پاول و آماری استادمایر) پیش از این به عنوان بهترین بازیکن سال اولی (Rookie of the Year) انتخاب شده اند.
این هفتمین فصل است که کمپانی آدیداس رسما لباس های بازیکنان NBA در زمین مسابقه را،تامین می کند.در جدول زیر ۱۵ لباس پرفروش NBA را مشاهده می کنید.

نام بازیکن

تیم بازیکن

کارملو آنتونی

نیویورک نیکس

لبران جیمز

میامی هیت

کوین دورانت

اکلاهما سیتی تاندر

کوبی برایانت

لس آنجلس لیکرز

درک رز

شیکاگو بولز

درون ویلیامز

بروکلین نتز

دوین وید

میامی هیت

راژان راندو

بوستون سلتیکس

کریس پاول

لس آنجلس کلیپرز

بلیک گریفین

لس آنجلس کلیپرز

کایری ایروینگ

کلیولند کاوالیرز

دوایت هاوارد

لس آنجلس لیکرز

راسل وستبروک

اکلاهما سیتی تاندر

آماری استادمایر

نیویورک نیکس

پاول پیرس

بوستون سلتیکس

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *