پیراهن شماره ۲۳ لبران جیمز به صدر لیست پرفروش ترین ها بازگشت

پیراهن شماره 23 لبران جیمز به صدر لیست پرفروش ترین ها بازگشت

طبق آخرین آمار منتشر شده، پیراهن شماره ۲۳ لبران جیمز بار دیگر به صدر لیست پرفروش ترین پیراهن های بازیکنان لیگ بازگشت.
پیراهن لبران جیمز بار دیگر عنوان محبوب ترین پیراهن لیگ را به دست آورد، البته این اتفاق این بار برای پیراهن کلیولند کاوالیرزِ این بازیکن رخ داده است.
طبق لیست فروشی که روز دوشنبه منتشر شد، پیراهن لبران جیمز برای پنجمین فصل متوالی در صدر لیست پرفروش ترین ها قرار گرفت، البته در ۴ فصل گذشته پیراهن شماره ۶ میامی هیتِ این بازیکن، بیشترین فروش را داشت. جیمز تابستان امسال و پس از بازگشت به کلیولند، به شماره قبلی خود یعنی ۲۳ بازگشت.
این اولین بار از سال ۲۰۰۴ (اولین سال حضور جیمز در لیگ) است که پیراهن کلیولند کاوالیرزِ لبران جیمز در صدر لیست فروش قرار گرفته است. همچنین اولین بار است که تیم کلیولند کاوالیرز در رتبه ۱ لیست تیم هایی قرار گرفته که بیشترین محصولات بسکتبالی را فروخته اند.
طبق این لیست که بر اساس مجموع فروش آدیداس و NBAStore.com در ماه های اکتبر تا دسامبر ۲۰۱۴ منتشر شده، پیراهن استفن کری با صعودی ۵ پله ای، به رده دوم پرفروش ترین ها رسیده است.
پیراهن های کوین دورنت از تاندر، کوبی برایانت از لیکرز و درک رز از بولز، در رده های بعدی قرار دارند. درک رز و کارملو انتونی که در رده هفتم این لیست قرار گرفته، نسبت به آخرین باری که لیست پرفروش ترین پیراهن ها منتشر شد (ژوئن ۲۰۱۴)، صعودی ۷ پله ای داشته اند.
دیمین لیلارد از پورتلند تریل بلیزرس (رده ۱۱) و انتونی دیویس از نیو اورلینز پلیکانز (رده ۱۵)، برای اولین بار در طول دوران حرفه ای خود در این لیست ۱۵ تایی قرار گرفته اند.
دیرک نویتزکی از دالاس برای اولین بار از سال ۲۰۱۲، در لیست قرار گرفته و جایگاه دوازدهم را به خود اختصاص داده است.
پس از محصولات کلیولند، محصولات تیم های شیکاگو بولز، گلدن استیت واریورز، لس آنجلس لیکرز و سن آنتونیو اسپرز، بیشترین فروش را داشته اند.

لیست پرفروش ترین پیراهن های بازیکنان NBA در این بازه را در زیر می بینید.

رده بازیکن تیم
۱ لبران جیمز کاوالیرز
۲ استفن کری واریورز
۳ کوین دورنت تاندر
۴ کوبی برایانت لیکرز
۵ درک رز بولز
۶ کایری ایروینگ کاوالیرز
۷ کارملو انتونی نیکس
۸ تیم دانکن اسپرز
۹ دوین وید هیت
۱۰ بلیک گریفین کلیپرز
۱۱ دیمین لیلارد تریل بلیزرس
۱۲ دیرک نویتزکی موریکس
۱۳ کریس پاول کلیپرز
۱۴ جیمز هاردن راکتس
۱۵ انتونی دیویس پلیکانز

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۷ پاسخ

  1. mlbj گفت:

    بایدم اینطورباشه.
    این بشر با این شماره چه بازیایی که انجام نداده.
    کاش بشه دوباره این بازیا ازش ببینیم …
    امیدوارم بالاخره یه قهرمانی هم برای تیم شهرش بیاره.

    • لبرون جیمز منو یاد کاکرو تو فوتبالیستها میندازه قدرتی و جدی و غیرتی رو تیمش این سه تا فاکتور کاکرو بود که تو سومی یکم دو دلم که جیمز داره یا اگه داشت چرا رفت و دوباره اومد!!! ولی کوبی مث سوباساس تکنیوی و سرعتی و بیشتر از بقیه به فکر خودشه و یه چیزی که کاملا فرق داشت بین این دو اینکه سوباسا عاشق هم تیمیاش بود با هم تیمیاش رفیق بود ولی کوبی با هم تیمیاش دشمن بود!!!!!!!!

  2. mlbj گفت:

    دلمون پوسید پس لبرون کی برمیگرده؟؟؟
    🙁

  3. کسی پیراهن جان وال که امسال غوغای به پا کرده رو نخریده؟؟؟
    تو فروش پیراهن ها بیشترین سود رو برند آدیداس مییره پیراهن های همه تیمای ان بی ای آدیداس هس و واقعا یه سود خیلی خالص رو واسش داره تو آمریکا و این سود با پیراهن های آل استار بیشترم میشه البته نایک از بازار کفش ان بی ای ۵۰ درصد رو داراس و آدیداس ۴۰ و بقیه برندها ۱۰ درصد بقیشو و اینا همه یجور رقابت برندها هم محسوب میشه بعنوان مثال وقتی ریال و بارسلونا دو تا غول فوتبال با هم بازی میکنن بارسلونا که تیم محبوب خودمم هس میبره پیراهناش تو کل دنیا به فروش میره و این یعنی یه موفقیت واسه برند نایک و همینطور میشه که به قرارداد بستن های طولانی ادامه میدن همین منچستر یونایتد نایک بود چند سال جام نیاورد باهاش تمدید نکرد نایک رفت شد آدیداس الان همه چیز شده رقابتی و جای خیلی خوبش واسه آدیداس اینجاس که نایک آمریکای هس و آدیداس آلمانی ولی تمام پیراهن های ان بی ای رو درست میکنه در حالیکه نایک هیچ کاری نکرده فقط کفش میزنه کاری که آدیداسم داره میکنه.

  4. سلطانه
    رقیب نداره
    کاملا مشخص بود

  5. Masiha گفت:

    اما الان جرزی استف پرفروش تره

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *