پیروزی تورنتو مقابل میامی در دومین بازی نیمه نهایی کنفرانس شرق

پیروزی تورنتو مقابل میامی در دومین بازی نیمه نهایی کنفرانس شرق

تیم بسکتبال تورنتو رپتورز با پیروزی مقابل میامی هیت در دومین بازی نیمه نهایی کنفرانس شرق، سری را به تساوی ۱ بر ۱ کشاند.
تیم های تورنتو رپتورز و میامی هیت امروز برای دومین بار در سالن ایر کانادا سنتر رودرروی هم قرار گرفتند که رپتورز در وقت اضافه‌ی اول با حساب ۹۶ بر ۹۲، حریف خود را از پیش رو برداشت.
دیماری کرول از تورنتو با ۲۱ امتیاز، یکی از پنج بازیکن تیمش بود که امتیازات خود در این مسابقه را دورقمی کرد. این بازیکن ۵ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی نیز به دست آورد. جونس والنچیونس با ۱۵ امتیاز، ۱۲ ریباند (۶ ریباند حمله)، ۲ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۱ بلاک شات، دیگر بازیکن شاخص تورنتو بود.
این بازی در میانه های کوارتر چهارم با برتری ۷۷ بر ۷۰ میامی دنبال می شد اما کسب امتیازات متوالی توسط والنچیونس به تورنتو کمک کرد اختلاف امتیاز را کاهش دهد و در نهایت در پایان کوارتر، نتیجه‌ی ۸۶ بر ۸۶ حاصل شد. میامی ۵ شوت نخست خود در وقت اضافه را از دست داد تا بازی دوم را به حریف واگذار کند.
گران دراگیچ از میامی کار خود در این دیدار را با ۲۰ امتیاز، ۴ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات به اتمام رساند. دوین وید نیز با ۱۷ امتیازی که در این مسابقه کسب کرد، اسکاتی پیپن را پشت سر گذاشت و به رده‌ی پانزدهم لیست بازیکنانی که بیشترین امتیاز را در تاریخ پلی آف کسب کرده اند، صعود کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

بازی سوم دو تیم، شنبه بعد از ظهر در میامی برگزار خواهد شد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.