پیروزی سن آنتونیو در اولین بازی نیمه نهایی کنفرانس غرب NBA در سال ۲۰۱۶

پیروزی سن آنتونیو در اولین بازی نیمه نهایی کنفرانس غرب NBA در سال 2016

تیم بسکتبال سن آنتونیو اسپرز در اولین بازی نیمه نهایی کنفرانس غرب NBA در سال ۲۰۱۶، مقابل اکلاهما سیتی تاندر به پیروزی رسید.

سن آنتونیو امروز میزبان اکلاهما سیتی بود و با نتیجه‌ی ۱۲۴ بر ۹۲ حریف خود را در هم کوبید تا مرحله‌ی دوم پلی آف ۲۰۱۶ را با قدرت آغاز کند.
لامارکوس آلدریج از سن آنتونیو در این مسابقه ۱۸ شوت از ۲۳ اقدام خود را وارد سبد کرد و ۳۸ امتیاز، ۶ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات به دست آورد. او در این مسابقه اولین شوت سه امتیازی فصل خود را نیز به ثمر رساند. کوای لئونارد نیز ۲۵ امتیاز، ۵ ریباند و ۵ پاس منجر به گل کسب کرد. سن آنتونیو در کوارتر چهارم این مسابقه به بازیکنان شروع کننده‌ی خود استراحت داد. کوین دورنت از اکلاهما سیتی کار خود در این مسابقه را با ۱۶ امتیاز، ۸ ریباند و ۶ پاس منجر به گل به اتمام رساند.
سن آنتونیو اسپرز با کسب ۴۳ امتیاز در کوارتر نخست این مسابقه، رکورد بیشترین امتیاز کسب شده در یک کوارتر یک مسابقه‌ی پلی آف در تاریخ خود را تکرار کرد. بازیکنان سن آنتونیو در این مسابقه ۳۹ پاس منجر به گل ثبت کردند.
بازی دوم دو تیم روز ۲ می برگزار خواهد شد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.