پیروزی میامی مقابل تورنتو در ششمین بازی نیمه نهایی کنفرانس شرق NBA

پیروزی میامی مقابل تورنتو در ششمین بازی نیمه نهایی کنفرانس شرق NBA

تیم بسکتبال میامی هیت با پیروزی مقابل تورنتو رپتورز در ششمین بازی نیمه نهایی کنفرانس شرق NBA، کار را به بازی هفتم کشاند.
میامی امروز در حضور ۱۹۷۵۷ تماشاچی حاضر در امریکن ایزلاینز آرینا پذیرای تورنتو بود و با برتری ۱۰۳ بر ۹۱ مقابل حریف، سری را به تساوی ۳ بر ۳ کشاند. اریک اسپولسترا، سرمربی میامی در این دیدار از ترکیب فوق العاده کوتاه قد استفاده کرد و جاستیس وینزلو را به عنوان بازیکن شروع کننده به کار گرفت. جاش مک‌رابرتس تنها بازیکن پست ۴ یا ۵ بود که در این مسابقه برای میامی به میدان رفت.
گران دراگیچ از میامی با کسب ۳۰ امتیاز در این دیدار، بیشترین امتیاز دوران حرفه ای خود در پلی آف را به دست آورد. این بازیکن ۷ ریباند و ۴ پاس منجر به گل نیز کسب کرد. دوین وید نیز کار خود را با ۲۲ امتیاز، ۶ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۳ بلاک شات به اتمام رساند. کایل لوری از تورنتو در این مسابقه ۳۶ امتیاز، ۴ ریباند و ۳ پاس منجر به گل ثبت کرد.
لوال دنگ از میامی و دیماری کرول از تورنتو که در بازی قبل آسیب دیده بودند، هر در این مسابقه حضور داشتند. حسن وایت‌ساید از میامی در این بازی نیز غایب بود. (دانلود هایلایت های مسابقه)
بازی هفتم سری، یکشنبه شب در تورنتو برگزار خواهد شد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.