پیروزی پتروشیمی بندر امام در اولین بازی فینال لیگ برتر بسکتبال در سال ۹۵

پیروزی پتروشیمی بندر امام در اولین بازی فینال لیگ برتر بسکتبال در سال 95

اولین بازی فینال لیگ برتر بسکتبال در سال ۹۵، با پیروزی پتروشیمی بندر امام همراه بود.

پتروشیمی بندر امام امروز در سالن بعثت شهرک اندیشه میزبان پالایش نفت آبادان بود و توانست با نتیجه‌ی ۷۷ بر ۷۱ حریف خود را مغلوب کند. پتروشیمی کوارتر اول این مسابقه را با برتری ۲۰ بر ۱۵ به سود خود پایان داد. کوارتر دوم پایاپای دنبال شد و با برتری ۱۵ بر ۱۴ پالایش نفت به اتمام رسید. پتروشیمی با برتری ۲۰ بر ۱۶ در کوارتر سوم، کوارتر پایانی را با برتری ۸ امتیازی آغاز کرد. گرچه پالایش نفت در کوارتر چهارم به برتری ۲۵ بر ۲۳ دست یافت، اما نتوانست اختلاف امتیاز ایجاد شده در سه کوارتر قبلی را جبران کند و بازنده از زمین خارج شد.
حامد حدادی که در این بازی، برای اولین بار در این فصل با پیراهن پتروشیمی بندر امام به میدان رفت، با ۲۳ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن تیمش بود. او ۱۳ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۲ بلاک شات نیز ثبت کرد. محمد جمشیدی از پالایش نفت نیز ۲۲ امتیاز، ۷ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد.

در اولین مسابقه‌ی رده بندی شیمیدر در تهران پذیرای شهرداری اراک بود که این بازی را با برتری ۸۹ بر ۸۳ پایان داد. فرید اصلانی از شیمیدر در این بازی ۱۷ امتیاز، ۲ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی کسب کرد.

دومین مسابقه‌ی فینال، ساعت ۱۵ فردا، ۲۳ فروردین و باز هم به میزبانی پتروشیمی برگزار خواهد شد.

منبع عکس: abadan-sport.ir

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.