مسابقات پیش فصل بسکتبال ان بی ای در ۲۰ اکتبر ۲۰۱۴

مسابقات پیش فصل بسکتبال ان بی ای در 20 اکتبر 2014

پیروزی کلیولند در رویارویی مدعیان عنوان قهرمانی کنفرانس شرق و شکست نیکس و گریزلیز، از مهمترین نتایج مسابقات پیش فصل بسکتبال ان بی ای در ۲۰ اکتبر ۲۰۱۴ بود.

اولین مصاف تیم های کلیولند کاوالیرز و شیکاگو بولز پس از نقل و انتقالات انجام شده در تابستان امسال، با برتری لبران جیمز و هم تیمی هایش پایان یافت. کلیولند کاوالیرز در این دیدار با نتیجه‌ی ۱۰۷ بر ۹۸ بولز را از پیش رو برداشت. کایری ایروینگ از کلیولند با کسب ۲۸ امتیاز، ۳ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، یکی از دلایل پیروزی تیمش در این مسابقه بود. تلاش های همتای ایروینگ در تیم مقابل برای جلوگیری از شکست بولز کافی نبود؛ درک رز در این بازی ۳۰ امتیاز، ۵ ریباند و ۳ پاس منجر به گل ثبت کرد. جیمی باتلر از بولز به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب بود.

نیویورک نیکس در حضور ۱۹۸۱۲ تماشاچی حاضر در مدیسون اسکوئر گاردن، با نتیجه‌ی ۱۰۷ بر ۱۲۰ مغلوب میلواکی باکز شد. ۷ بازیکن تیم باکز، امتیازات خود در این بازی را دو رقمی کردند. شاگردان جیسون کید در این دیدار ۱۲ اقدام از ۲۴ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کردند. بهترین بازیکن نیکس نیز کارملو انتونی بود که توانست ۲۴ امتیاز، ۹ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی کسب کند.

سومین پیروزی پیش فصل دالاس ماوریکس در خانه و در برابر ممفیس گریزلیز رقم خورد. ماوریکس در این دیدار با نتیجه‌ی ۱۰۸ بر ۱۰۳ به برتری رسید. تایسون چندلر و مونتی الیس از ماوریکس، هر کدام ۱۴ امتیاز در این مسابقه کسب کردند.

نتایج مسابقات پیش فصل بسکتبال ان بی ای در ۲۰ اکتبر ۲۰۱۴ را در زیر مشاهده می کنید.

میزبان – میهمان

هایلایت ها

واشنگتن ویزاردز ۸۴ – ۸۸ نیو اورلئانز پلیکانز

دانلود

کلیولند کاوالیرز ۱۰۷ – ۹۸ شیکاگو بولز

دانلود

بروکلین نتز ۹۹ – ۸۸ فیلادلفیا سونی سیکسرز

دانلود

نیویورک نیکس ۱۰۷ – ۱۲۰ میلواکی باکز

دانلود

آتلانتا هاوکس ۱۱۷ – ۱۱۴ شارلوت هورنتز

دانلود

دالاس ماوریکس ۱۰۸ – ۱۰۳ ممفیس گریزلیز

دانلود

سن آنتونیو اسپرز ۱۰۶- ۹۹ ساکرامنتو کینگز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۹ پاسخ

  1. mlbj گفت:

    هوادارای شیکاگو خودتونو نشون بدین 🙂
    دیدین کایری هم عالی بازی کرد
    لبرون هم تو ۳۲ دقیقه خوب بود ۱۸ امتیاز۷ریباند۶ اسیست

  2. spy گفت:

    ما شیکاگویی ها به خودمون افتخار میکنیم که مثل شماها هرروز طرفدار یک تیم نیستیم
    بعد هم دیدین که رز چطوری لبرون کایری و وارجاو رو توی لی اپ ضایع کرد کایری فقط داشت رز رو نگاه میکرد عمرا بتونه کسی مثل رز بشه

    • alireza گفت:

      فقط کارملو

    • mlbj گفت:

      حالا که باختین تفره نرو فعلا که بازیو باختین بعدشم من طرفدارلبرون هستم و افتخار میکنم اگر چه میدونم اگه دریک رز هم از شیکاگو.بره شماهم طرفدار این تیم نمیمونین
      صددرصد شما به خاطر رز طرفدار شیکاگو شدین هر وقت چها بار mvp شدی بیا کری بخون 🙂

  3. mlbj گفت:

    یه چیزی که طرفدارای تیمای دیگه عادت کردن اینه که تا میبازن یا کم میارن اینه که میگن ما مثله شما نیستیم که هر روز یه تیم عوض کنیم اخه یعنی چه کی گفته ما هر روز طرفدار یه تیم هستیم من خودم طرفدار لبرون هستم و تا حالا طرفدار دو تیم بودم میامی کلیولند و هر تیمی که لبرون تو اون تیم باشه طرفدار اون تیم هستم و دیگه تیمم عوض نمیشه چون لبرون تا پایان بسکتبالش تو.کلیولند میمونه

  4. spy گفت:

    اون موقه ای که کوز هنوز به وجود نیومده بود بولز و بوستون و لیکرز داشتن داشتن سر قهرمانی تلاش میکردن

  5. why always me???? گفت:

    برو با کوز عشق کن لبرونت هم باید بیاد جلو جردن لنگ بندازه

  6. dark گفت:

    یه طوری میگه ام وی پی شدی انگار اون شده

  7. Erfan گفت:

    بابا چطونه هنوز بازی های پیش فصله …

  8. این دریک رز یه لی آپای میزنه که دنیا نظیرشو ندیده خیلی باهاش حال میکنم کایریم خوبه کارا آوراش عالین در کل هر بازیکنی که دریبل و لی آپ های خوب و حرفه ای انجام بده من با اونم.
    خیلی به این بردا نناز MLBJ اصل کار تو فصل اون موقع تیمیت ریپ میزنه دیگه بدجور ضایع میشی باید منتظر سوپرایزای باشی که هیچوقت فکرشو نمیکردی.

  9. این دریک رز یه لی آپای میزنه که دنیا نظیرشو ندیده خیلی باهاش حال میکنم بی نظیره بخدا…
    کایریم خوبه کاراس آوراش عالین در کل هر بازیکنی که دریبل و لی آپ های خوب و حرفه ای انجام بده من با اونم.
    خیلی به این بردا نناز MLBJ اصل کار تو فصل اون موقع تیمیت ریپ میزنه دیگه بدجور ضایع میشی باید منتظر سوپرایزای باشی که هیچوقت فکرشو نمیکردی.

  10. mlbj گفت:

    خطاب به طرفدارای شیکاگو:
    ما الان در زمان حال زندگی میکنیم و الان من بازیکنی در حد لبرون تو شیکاگو نمیبینم و لبرون همواره که در مقابل شیکاگو.بازی کرده کابوسی برای تیمتون بوده و این شیکاگو بوده که همیشه در مقابل لبرون زانو زده چه زمانی که لبرون تو کلیولند بوده چه زمانی که تو میامی بوده
    درضمن این تیمتون چه قبل از جردن چه بعد از جردن هیچی نبوده و در اینده هیچی نخواهد شد و خودتونو با بوستون و لیکرز مقایسه نکنید
    شیکاگو<لبرون;-)

    • در جواب حرف MLBJ که گفته بود بازیکنی تو شیکاگو در حد جیمز نمیبینم اینکه شما تو کل تیما هم در حد و اندازه های جیمز قوی و خوب بازیکن نخواهید دید و پست سه کاملا زیر نظر جیمزه و این جیمزی که من میبینم حالا حالا ها میتونه خوب و قوی ادامه بده به راهش و همه توانمندی های یه پست سه رو داره تکنیکی و قوی و چابک و اخلاق ورزشیم که مهترین نکته واسه یه ورزشکار حرفه ای و مردمیه رو داره و اگه کسی بگه فلان بازیکن از جیمز بهتره تو پست سه مطمنن از بسکتبال هیچیه هیچی نمیدونه یا جیمزو اونجور که باید نمیشناسه و درکش از شیر آمریکا کمه داشتن جیمز یه نعمتیه که خدا به هر کسی نمیده و باید لذتشو از بودن جیمز ببری داشتن جیمز یعنی خدا خیلی دوست داره که پادشاه رو بهت داده جدا از لبرون خودمونیم این جف گرین ما هم خوب داره جای پیرس رو پر میکنه ها بزودی میشه پیرس دوم بوستون و یکی از پنج بازیکن برتر پست سه البته پیرس واسه ان بی ای و سلتیکس یه افسانه بوده و هس و خواهد بود من بعد از جیمز کارملو آنتونی رو خیلی خیلی قبول دارم ولی هم متاسفانه هم تیمیاش در حدش نیستن.

  11. علی کوچولو گفت:

    ای کاش این حرفایی رو که زدید بازیکنای لیکرز و بوستون درک می فهمیدند!
    چرا فصل قبل یکی از بازیکنای لیکرز یا بوستون به خودش نگفت این لباس رو یک روز مجیک جانسون می پوشید، لری برد می پوشید و کریم …
    قدیمی تر از اون ها ای کاش نش جای جری وست رو پر می کرد. دوایت هاوارد ای کاش می فهمید که تیمی بهش اعتماد کرده که یک روز به ویلت چمبرلین اعتماد کرده.
    ای کاش بازیکنای بوستون یاد بیل راسل و سم جونز بودند…

  12. amin گفت:

    باسلام
    هیچ وقت زمان قبل روبازمان حال مقایسه نکنید.
    این فصل همه مدعی شدندمثل:کلیولند،لیکرز،شیکاگو،اوکلاهاماو…
    خیلی این فصل دیدنی شده.من خودم طرفدار لبران وهرتیمی که خوب بازیکنه هستم

    • احسان گفت:

      لیکرز؟ نه لیکرز این فصل مدعیه؟
      پیش بینی میشه حتی بتونه از فیلادلفیا هم بدتر باشه.
      هرچند بدتر از فیلادلفیا بودن محال به نظر میرسه ولی لیکرز همه کاری ازش بر میاد 😀 خداییش کار خیلی سختیه 😀

  13. علی کوچولو جو سایتو ۱۸۰ درجه عوض کردی خیلی رومانتیک بود حرفات واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم!!!!!!!
    بازم از اینجور ای کاش ها بکو احساسی شدیم با خوندن این کامنتت!!♡♡

  14. مجید گفت:

    تیم ها خیلی خیلی خوبن

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *