پیوستن دوایت هاوارد به لس آنجلس لیکرز

دوایت هاوارد-کوبی برایانت

با توجه به گزارش های متعدد،تیم لس آنجلس لیکرز برای به دست آوردن دوایت هاوارد-سنتر اورلاندو مجیک-پیشنهاد یک انتقال چهار تیمه را داده است.قرار است ۸ بازیکن تیم های لیکرز،اورلاندو،فیلادلفیا و دنور طی این انتقال جا به جا شوند.براساس گزارش ها قرار است این قرارداد طی یک کنفرانس تلفنی در روز جمعه ۱۰ آگوست نهایی شود.
این خبر توسط منابعی مثل ESPN،روزنامه لس آنجلس تایمز،روزنامه دنور پست و یاهو اسپرت منتشر شده است.البته همه این سایت ها و روزنامه ها منابع خود را ناشناس اعلام کرده اند.
نقل و انتقالات لازم برای انجام این معامله به صورت زیر است:
-اندرو باینوم از لیکرز و جیسون ریچاردسن از اورلاندو به فیلادلفیا
-آندره ایگودالا از فیلادلفیا به دنور ناگتز
-دوایت هاوارد از اورلاندو مجیک به لس آنجلس لیکرز
-Arron Afflalo و Al Harrington از دنور به اورلاندو مجیک
-Nikola Vucevic و Moe Harkless از فیلادلفیا به مجیک
-درفت راند اول سه تیم دیگر به اورلاندو مجیک
پیش از این Dwight Howard خواهان انتقال به بروکلین نتز شده بود،اما اورلاندو برای انتقال این بازیکن به نتز با مدیران این باشگاه به توافق نرسید.بنابراین راه برای جذب هاوارد توسط لیکرز هموار شد.
هاوارد در ۵۴ بازی فصل گذشته متوسط ۲۰٫۶ امتیاز و ۱۴٫۵ ریباند را به ثبت رساند.وی همچنین در ۸ فصل حضور در Orlando Magic متوسط ۱۸٫۴ امتیاز و ۱۳ ریباند را به دست آورده است.
به نظر می رسد برنده اصلی این معامله تیم لس آنجلس لیکرز است که توانسته بدون از دست دادن فروارد قدرتمند خود پاو گاسل،دوایت هاوارد را به خدمت بگیرد.البته در فصل گذشته قرار بود کریس پاول گارد راس نیواورلئان،به لیکرز بپیوندد که پس از اعتراض مالکان باشگاه ها مبنی بر برهم خوردن تعادل لیگ،آن معامله منتفی شد و پاول به لس آنجلس کلیپرز پیوست.باید منتظر باشیم و ببینیم واکنش سایر تیم ها به این انتقال چگونه است و آیا ماجرای انتقال پاول به لیکرز برای هاوارد تکرار نمی شود؟
در صورت قطعی شدن این انتقال ترکیب دوایت هاوارد،پاو گاسل،کوبی برایانت و استیو نش یکی از قدرتمندترین تیم های لیگ را تشکیل خواهد داد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. مودریچ گفت:

    عالی عالی
    ولی بعدش دوایت ب فنا رفت

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *