چهارمین مسابقه‌ی فینال کنفرانس غرب NBA در سال ۲۰۱۶

چهارمین مسابقه‌ی فینال کنفرانس غرب NBA در سال 2016

تیم بسکتبال اکلاهما سیتی تاندر با پیروزی در چهارمین مسابقه‌ی فینال کنفرانس غرب NBA در سال ۲۰۱۶، در آستانه‌ی صعود به فینال قرار گرفت.
اکلاهما سیتی تاندر امروز در خانه پذیرای گلدن استیت واریورز بود و با برتری ۱۱۸ بر ۹۴ در این دیدار، در مجموع ۳ بر ۱ از حریف خود پیش افتاد. این نخستین بار در این فصل از رقابت بود که گلدن استیت دو بازی پی در پی را به حریف واگذار کرد.
راسل وستبروک از اکلاهما با کسب ۳۶ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۱۱ پاس منجر به گل، در این دیدار تریپل دابل کرد. این نوزدهمین تریپل دابل وستبروک در این فصل از رقابت ها بود. او ۴ توپ ربایی نیز به دست آورد. کوین دورنت نیز ۲۶ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۴ توپ ربایی و ۳ بلاک شات به دست آورد. ۴ بازیکن دیگر تاندر هم امتیازات خود را دورقمی کردند.
دریماند گرین از گلدن استیت در این بازی نیز همچون مسابقه‌ی گذشته عملکرد خوبی نداشت و تنها یک شوت از ۷ اقدام خود را وارد سبد کرد. این بازیکن ۶ بار نیز توپ را لو داد. استفن کری نیز ۶ شوت از ۲۰ اقدام (۲ از ۱۰ شوت سه امتیازی) خود را وارد سبد کرد و کار خود را با ۱۹ امتیاز، ۵ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به اتمام رساند. او نیز همانند گرین ۶ ترن اور ثبت کرد تا بیش از نیمی از ۲۱ ترن اور گلدن استیت در این بازی، به نام آنها ثبت شود.
اکلاهما سیتی تاندر که در پایان کوارتر اول، ۴ امتیاز از حریف پیش بود، کوارتر دوم را با برتری ۴۲ بر ۲۷ به پایان رساند تا اختلاف امتیاز خود با حریف را افزایش دهد. این اختلاف امتیاز در کوارتر چهارم باز هم بیشتر شد و در نهایت بازی با برتری تاندر پایان یافت.

بازی پنجم سری، پنجشنبه شب در اکلند برگزار خواهد شد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.