کارل-انتونی تاونز؛ قهرمان مسابقه مهارت های آل استار ۲۰۱۶

کارل-انتونی تاونز؛ قهرمان مسابقه مهارت های آل استار 2016

کارل-انتونی تاونز از مینسوتا تیمبرولوز با غلبه بر آیزیاه تامس از بوستون سلتیکس در مرحله‌ی نهایی مسابقه مهارت ها، عنوان قهرمانی این مسابقه را از آن خود کرد.
تاونز که نماینده big man ها در مرحله‌ی نهایی بود، در رقابت نزدیک مرحله‌ی نهایی، سومین اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کرد و گارد بوستون سلتیکس، آیزیاه تامس را شکست داد. هر دو بازیکن پس از دریبل زدن موانع، در اولین تلاش خود، پاس قفسه سینه ای خود را وارد حلقه کردند و سپس در آن طرف زمین به طور همزمان شوت های لی آپ خود را به ثمر رساندند. گرچه تامس در پست گارد بازی می کند، اما تاونز در این فصل شوت زن سه امتیازی بهتری بوده است و پیش از آنکه تامس بتواند شوت سه امتیازی خود را وارد سبد کند، او شوت خود را به ثمر رساند.
تاونز پس از قهرمانی گفت: “این قهرمانی فقط برای من نیست. اون برای همه big man هاست، بازی به چیزی که الان هست تغییر کرده و نشون میده بازیکنان بزرگ (از نظر اندام) می تونن از نظر مهارت در کنار گاردها قرار بگیرن.”
تامس و تاونز هر دو در مرحله‌ی نیمه نهایی پیروزی های راحتی به دست آوردند. سی‌جی مک‌کالوم در عبور از موانع توپ را از دست داد و تامس اولین پاس قفسه سینه ای خود را وارد حلقه کرد، گارد سلتیکس در حالی که مک‌کالوم در حال انجام لی آپ خود بود، شوت سه امتیازی خود را وارد سبد کرد و حریف خود را شکست داد. تاونز نیز در نیمه نهایی، اولین پاس قفسه سینه ای و اولین اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کرد و دیمارکوس کازینس از ساکرامنتو کینگز را شکست داد.
در مرحله‌ی اول، مک‌کالوم با وارد سبد کردن اولین جامپ شات خود، جردن کلارکسن از لیکرز را پشت سر گذاشت و تامس پس از آنکه در بخش پاس دادن از امانوئل مودییی پیشی گرفت، او را مغلوب کرد. در ست دیگر برکت، تاونز با وارد سبد کردن دومین اقدام سه امتیازی خود، دریماند گرین از واریورز را مغلوب کرد و کازینس پس از آنکه در زمان دریبل زنی توپ را از دست داد، بازگشت خوبی داشت و انتونی دیویس را پشت سر گذاشت.
هایلایت های مسابقه مهارت ها را در زیر تماشا کنید. (دانلود با کیفیت معمولیدانلود با کیفیت HD)

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. sina777 گفت:

    خیلی جالب بود
    همه رو با کیفیت hd گرفتم واقعا ممنون

  2. My Dubs گفت:

    اینو اضافه کنم که درفت ۲۰۱۵ به نظر من بهترین درفت تو ده سال اخیر بوده. بیگ من های Skill تو این درفت زیادن. پورزینگیس کامنسکی از هورنتس و تورنر از پیسرز هم اسکیل پلیر هستن. بازیکنای دیگه ای هم که درفت شدن به نوعی تو یک زمنیه بسیار خوب عمل میکنن. اوکافور تو پست آپ و هوک شات، کاولی استاین تو ریباند و بلاک شات، و وینزلو یک perimeter defense فوق العاده است. هزونیا تو مجیک کم بازی بهش رسیده ولی اونم خوبه. مودیی تو پرتاب آزاد یک مقدار مشکل داره. استنلی جانسون هم از دیترویت بازیکن کاملیه

  3. My Dubs گفت:

    کنتاکی چقدر بازیکن داره تو ان بی ای. همین عکس اخری تاونز و دیویس و کازینز همه از کنتاکی بودن. چهار تا بازیکن فینیکس ( نایت و گودوین و بوکر و بلدزو) و سه تا کینگز( کازینز و راندو و کاولی استاین) همه از کنتاکین.
    تاونز خیلی بد در نظر بگیریم در حد دیویس میشه. دیویس از اون اول شوت سه امتیازی نمیزد. تازه این فصل داره میزنه. راستی مثل اینکه دوباره MKG فصل رو از دست داده. مایکل کید گیلکریست تازه از مصدومیت رهایی پیدا کرده بود چهار تا بازی بیشتر نکرد. حیف شد

  4. Mahdi6 گفت:

    هایلایت ها
    مک کالوم و کلارکسون: http://nba.cdn.turner.com/nba/.....76x324.flv
    تامس و مودیای: nba.cdn.turner.com/nba/big/channels/allstar/2016/02/13/20160213-skills-play2.nba_nba_576x324.flv
    گرین و تاونز:nba.cdn.turner.com/nba/big/channels/allstar/2016/02/13/20160213-skills-play3.nba_nba_576x324.flv
    دیویس و کازینز:nba.cdn.turner.com/nba/big/channels/allstar/2016/02/13/20160213-skills-play4.nba_nba_576x324.flv
    تامس و مک کالوم:nba.cdn.turner.com/nba/big/channels/allstar/2016/02/13/20160213-skills-play5.nba_nba_576x324.flv
    تاونز و کازینز:nba.cdn.turner.com/nba/big/channels/allstar/2016/02/13/20160213-skills-play6.nba_nba_576x324.flv
    تاونز و تامس:nba.cdn.turner.com/nba/big/channels/allstar/2016/02/13/20160213-skills-play7.nba_nba_576x324.flv

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *