دیمارکوس کازینس جایگزین کوبی برایانت در مسابقه All Star 2015 شد

دیمارکوس کازینس جایگزین کوبی برایانت در مسابقه All Star 2015 شد

دیمارکوس کازینس از ساکرامنتو کینگز، توسط کمیسیونر NBA، آدام سیلور، جایگزین کوبی برایانتِ مصدوم، در ترکیب تیم کنفرانس غرب در مسابقه All Star 2015 شد.
کازینس که اولین حضور خود در مسابقه آل استار را تجربه خواهد کرد، با میانگین ۲۳٫۸ امتیاز، رتبه ۵ لیگ در متوسط امتیاز و با ۱۲٫۳ ریباند، رتبه ۳ لیگ در میانگین ریباند را به خود اختصاص داده است. در طول ۲۰ سال گذشته تنها پنج بازیکن – دیوید رابینسون، شکیل اونیل، کوین گارنت، تیم دانکن و کوین لاو – حداقل میانگین امتیاز ۲۳ و متوسط ریباند ۱۲ را در یک فصل به ثبت رسانده اند. کازینس اولین بازیکن کینگز از سال ۲۰۰۴ است که در مسابقه ال استار شرکت می کند. دیمین لیلارد از پورتلند، مایک کانلی از ممفیس و دوایت هاوارد از هیوستون، دیگر بازیکنانی بودند که شانس داشتند تا جایگزین برایانت شوند.
استیو کر، سرمربی تیم کنفرانس غرب، جایگزین کوبی برایانت در ترکیب استارتر را مشخص خواهد کرد. جیمز هاردن از راکتس، کلی تامپسون از واریورز و کوین دورنت از اکلاهما سیتی، کاندیداهای احتمالی جایگزینی برایانت در ترکیب شروع کننده هستند.

منابع: ۱ و ۲

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۹ پاسخ

  1. مجید گفت:

    بازیکن قطع بود!

  2. BehnoodOVO-RaptorsFan گفت:

    لیلارد گزینه ی بهتری نبود ؟ 😐

  3. آذرخش گفت:

    هووم، تصمیم خوبی بود.

  4. number1 گفت:

    واقعا حقش بود هرچند لیلارد هم می تونست انتخاب بشه

  5. این کازینز آل استارو به هم میریزونه همه رو به جون هم میندازه خیلی بی اعصابه ای من تا حالا ندیدم تو آل استار جرو بحث بشه اگه کازینز اینکارو کنه اسمش میره تو تاریخ ان بی ای پس بسم الله…

  6. هاددن و دورانت و تامپسون و لیلارد یعنی اینا تو آل استار نیستن واقعا تف تو این آل استاری که اینا نباشن اینا هستن که بازی رو جذاب میکنن الان فک کنم کمتر کسی آل استارو ببینه!!

  7. ای بابا زکی از هر چی بدومون میاد سرمون میاد!!!
    نفهما چرا کوبی رو انداختین در بدون کوبی آل استار آل استار نمیشه میشه آل خنگا…

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *