کاهش فعالیت وبلاگ بسکتبال نویس

کاهش فعالیت وبلاگ بسکتبال نویس

فعالیت وبلاگ بسکتبال نویس از امروز کاهش خواهد یافت و بسکتبال نویس دیگر همه روزه به‌روزرسانی نخواهد شد.
وبلاگ بسکتبال نویس از ۳۱ خرداد ۹۱، جز در چند بازه، همواره به صورت مداوم به‌روزرسانی شده است. در مدت ۴٫۵ فعالیت این وبلاگ، ۲۷۶۰ پست در آن منتشر شده است و ۱۲۹۵۲ نظر و بازتاب در وبلاگ ثبت شده است؛ گرچه قسمت نظرات وبلاگ برای مطالب جدید مدتی است که بسته شده است.
در بسکتبال نویس علاوه بر نتایج و اخبار روزانه و روتین مسابقات مختلف، سعی کردم به سایر موضوعات نیز بپردازم. پست های آموزشی، تحلیلی، مطالبی درباره تاریخچه بسکتبال و … از جمله مواردی بود که در این مدت در بسکتبال نویس منتشر شد؛ گرچه مطالبی از این دست، اخیرا کمتر در وبلاگ منتشر شده است.
اخبار و نتایج روزانه NBA زین پس در بسکتبال نویس منتشر نخواهد شد. برای دنبال کردن اخبار و نتایج می توانید از سایت یا اپلیکیشن NBA یا ESPN یا سایر منابع همچون یاهو اسپرتس یا بلیچرریپورت استفاده کنید.
اگر می خواهید در زمان به‌روزرسانی، از انتشار مطالب جدید در بسکتبال نویس مطلع شوید، وبلاگ را از طریق فید، اکانت های شبکه های اجتماعی و نرم افزار های پیام رسان دنبال کنید.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.