کایری ایروینگ و زک رندولف بهترین بازیکنان هفته NBA نام گرفتند

کایری ایروینگ از کلیولند کاوالیرز و زک رندولف از ممفیس گریزلیز، بهترین بازیکنان هفته NBA در کنفرانس های شرق و غرب نام گرفتند. این دو بازیکن برای بازی هایی که از ۲۶ ژانویه تا ۱ فوریه انجام دادند، موفق به کسب این عناوین شدند.

کایری ایروینگ

کایری ایروینگ که با میانگین ۳۱٫۵ امتیاز در مسابقات این هفته، پیشتاز بازیکنان لیگ از نظر متوسط امتیاز بود، به کلیولند کاوالیرز کمک کرد تا رکورد ۴ برد و ۰ باخت را ثبت کند. این بازیکن که ۲۲ شوت از ۴۳ اقدام (۵۱٫۲ درصد) سه امتیازی خود در بازی های این هفته را وارد سبد کرد، متوسط ۵٫۳ پاس منجر به گل، ۳٫۵ ریباند و ۱٫۷۵ توپ ربایی را نیز به ثبت رساند. در پیروزی ۹۹ بر ۹۴ کلیولند مقابل پورتلند در ۲۸ ژانویه، ایروینگ ۱۱ شوت از ۱۹ اقدام سه امتیازی خود را به ثمر رساند و با کسب ۵۵ امتیاز، بیشترین امتیاز دوران بازی خود در لیگ را ثبت کرد. ایروینگ و کاوالیرز با پیروزی هایی که در این هفته از رقابت ها به دست آوردند، تعداد بردهای متوالی خود را به عدد ۱۰ رساندند.

زک رندولف

زک رندولف با میانگین ۲۰٫۵ امتیاز (رتبه ۱۰ کنفرانس) و ۱۳٫۸ ریباند (رتبه ۲ کنفرانس)، ممفیس گریزلیز را برای ثبت رکورد ۴ برد و ۰ باخت در مسابقات این هفته یاری کرد. این بازیکن در هر ۴ مسابقه این هفته در دو فاکتور امتیاز و ریباند دو رقمی شد و تعداد دابل دابل های متوالی خود را به عدد ۱۲ رساند. نقطه عطف رندولف در مسابقات این هفته کسب ۲۱ امتیاز و ۱۸ ریباند، در پیروزی ۸۵ بر ۷۴ ممفیس مقابل اکلاهما سیتی در ۳۱ ژانویه بود.

پاول میلسپ از آتلانتا هاوکس، بلیک گریفین و کریس پاول از لس آنجلس کلیپرز، حسن وایت‌ساید از میامی هیت، کارملو انتونی از نیویورک نیکس، لامارکوس آلدریج از پورتلند تریل بلیزرس و لو ویلیامز از تورنتو رپتورز، دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته در کنفرانس های شرق و غرب بودند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. یازده تا پرتاب موفق سه امتیازی تو یه بازی خیلی حرفه ها باید انجامش بدی تا بفهمی…
    خدایا پرتاب های ما هم به داخل حلقه هدایت بفرما.

  2. MoNST3R گفت:

    That’s My Boy <3
    K.I
    خدایا از مصدومیت دورَش بفرما…

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *