کتاب آماری استادامایر برای بچه ها

آماری استادامایر

بازیکنان ان بی ای از راه های مختلفی برای کسب درآمد استفاده می کنن.تبلیغات کفش،کالاهای تجاری و رستوران های گران قیمتی که مردم فقط یکبار در آنها غذا می خورن؛چون که می فهمن غذای آنها چندان هم جالب نیست.اما هیچ چیز جالبتر از کتاب کودکان نیست که بازیکنانی مثل Chris Paul و Kareem Abdul-Jabbar نوشتن.
اما حالا ما شاهد ورود بازیکن جدیدی به این عرصه هستیم.کتاب آماری استادامایر (فروارد نیویورک نیکز) با نام STAT:Standing Tall and Talented (پابرجا،قدبلند و مستعد) اول اگوست منتشر می شه.سایت آمازون خلاصه ای از این کتاب رو منتشر کرده:
“آماری استادمایر ۱۱ ساله کارهای زیادی برای انجام دادن داره.اون عاشق اسکیت سواری تو پارکه.تکالیف مدرسه اش رو با جدییت انجام می ده.به پدرش در شرکت معماریش کمک می کنه و دوست داره برای تفریح با بهترین دوستانش بسکتبال بازی کنه.
وقتی بچه های بزرگتر رفقای اونو تو زمین بسکتبال اذیت می کنن،فقط یه راه وجود داره و اون هم اینه که آماری با توانایی و هوشش مسائل رو حل کنه.این تجربیات باعث میشه استادامایر به این نتیجه برسه که به بسکتبال علاقه داره.
این کتاب بر پایه زندگی آل استار NBA نوشته شده که برای رسیدن به شهرت فعلیش موانع زیادی رو از سر راه برداشته.”
این به نظر خیلی جالب میاد.همه می دونن برای اینکه قلدرها رو ادب کنی هیچ راهی بهتر از این نیست که باهاشون بسکتبال بازی کنی.
قراره این کتاب اولین قسمت از یک مجموعه باشه که براساس زندگی این بازیکن نوشته می شه.پس باید در این مجموعه منتظر نوشتن اتفاقاتی نظیر جراحی ورم زانو،پیوستن به مذهب یهودیت که ممکنه درست باشه یا نه و … باشیم.
البته بازیکنان دیگری هم به این عرصه وارد شدن که از جمله اونها میشه به کارملو آنتونی،هم تیمی استادامایر اشاره کرد که قراره کتابش رو با نام “Chuckin’ and Chocolate: The Carmelo Anthony Story” منتشر کنه.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *