کریس باش هم به المپیک لندن نمی رود

کریس باش

کریس باش فروارد تیم میامی هیت که هنوز مصدوم است،به المپیک لندن نمی رود تا مصدومیتش بهبود یابد.
این بازیکن روز جمعه اعلام کرد به دلیل مصدومیت در عضلات شکم که باعث شد تعدادی از بازی های میامی در راه قهرمانی را از دست دهد،از بازی های المپیک صرف نظر می کند تا روند بهبودش ادامه یابد.این تصمیم Chris Bosh در حالی از طریق نماینده او Henry Thomas اعلام شد که روز قبل هم تیمی او دوین وید اعلام کرد به دلیل جراحی زانوی چپ در المپیک لندن حضور نخواهد داشت.
هنری توماس نماینده باش گفت:”این آسیب خیلی جدی بود.باش دوست دارد که در تیم ملی باشد و در قهرمانی تیم سهیم باشد.اما اگر استراحت نکند ممکن است مصدومیت او جدی تر شود.”
باش در بیانیه ای به تیم ملی بسکتبال آمریکا اعلام کرد او مطمئن است که این تیم از مدال طلای خود در این بازی ها دفاع می کنند.
این تصمیم باش پس از مشورت با پزشکان تیم میامی گرفته شد.باش که در المپیک ۲۰۰۸ پکن عضو تیم بسکتبال ایالات متحده بود و توانست مدال طلا را از آن خود کند،روز جمعه این مساله را به مربی تیم ملی بسکتبال آمریکا (Mike Krzyzewski) و مدیر تیم اطلاع داد.
نماینده باش به نقل از او گفت:”او می خواست جزئی از تیم باشد.قهرمانی سال ۲۰۰۸ یک تجربه بزرگ بود که احساس می کنم امسال نیز می توانست تکرار شود.اما در پایان مهمترین چیز سلامتی از بقیه چیزها مهمتر است.”
با عدم حضور وید و باش در تیم المپیک آمریکا حالا باید از بین ۱۶ بازیکن،۱۲ نفر برای عضویت در تیم ملی انتخاب شوند.لبرون جیمز نیز تنها نماینده میامی هیت در تیم ملی خواهد بود.تیم ملی آمریکا هفته آینده اردوی آماده سازی خود در لاس وگاس را آغاز می کند و تا قبل از آغاز بازی های المپیک ۵ بازی تدارکاتی با تیم های کشورهای مختلف انجام خواهد داد.
به این ترتیب وید و جیمز به جمع بازیکنانی مانند درک رز و دوایت هاوارد پیوستند که نمی توانند به دلیل مصدومیت در المپیک حضور یابند.
فهرست نهایی بازیکنان تیم ملی آمریکا برای المپیک لندن ۷ جولای اعلام می شود.
در المپیک ۲۰۰۸ پکن باش متوسط ۹٫۱ امتیاز،۶٫۱ ریباند و ۷۷٫۴ درصد پرتاب های منطقه ای را به ثبت رساند تا تیم آمریکا با ۸ پیروزی متوالی قهرمان المپیک شود.
این بازیکن در نیمه اول از بازی اول مرحله پلی آف مقابل ایندیانا مصدوم شد و نه بازی را از دست داد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *