کریس باش در پلی آف ۲۰۱۶ ان بی ای بازی نخواهد کرد

کریس باش در پلی آف 2016 ان بی ای بازی نخواهد کرد

کریس باش و تیم میامی هیت روز چهارشنبه در یک بیانیه مشترک اعلام کردند این بازیکن در پلی آف ۲۰۱۶ ان بی ای بازی نخواهد کرد.
در این بیانیه آمده است: “میامی هیت و کریس باش اعلام می کنند باش در بازی های باقی مانده‌ی پلی آف ۲۰۱۶ ان بی ای بازی نخواهد کرد. هیت، باش، پزشکان و تیم درمانی در طول این مدت با هم کار کرده اند و به کار خود ادامه خواهند داد تا باش بتواند هر چه زودتر دوباره بسکتبال بازی کند.”
این بیانیه کمی از تنش هایی که بین باش و میامی بر سر وضعیت این بازیکن به وجود آمده بود را کاهش داد. باش و هیت سعی می کردند مانع از التهاب فضا نشوند و باش که همچنان یک بازیکن فعال باقی مانده بود با هواپیمای شخصی میکی آریسن (مالک باشگاه) به بازی های خارج از خانه‌ی تیم می رفت، اما به نظر می رسد باش در روزهای اخیر برای روشن شدن وضعیت خود به میامی فشار آورده است.
هفته‌ی گذشته باش و همسرش برای جلب توجه دیگران به این نکته که باش تمایل دارد بار دیگر در این فصل به میدان رود، از رسانه های اجتماعی استفاده کردند. روز سه شنبه، اتحادیه بازیکنان برای رسیدگی به وضعیت باش درخواست کرد نشستی با میامی هیت داشته باشد.
این موضوع که این بیانه به صورت مشترک توسط باش و هیت منتشر شده است، قابل توجه است. باش در ماه مارس بیانیه‌ی شخصی خود را منتشر کرد و اعلام کرد مشکل لخته شدن در ساق پا ندارد و خوشبین است که در همین فصل به زمین بازگردد. هیت از ماه فوریه که یک مشکل پزشکی نامعلوم موجب شد باش به مدت نامعلوم بیرون گذاشته شود، بیانیه ای در مورد وضعیت باش منتشر نکرده بود.
نکته‌ی قابل توجه دیگر در مورد این بیانیه این است که باش قصد دارد در نهایت بار دیگر به زمین بازگردد. در گذشته بازیکنانی که مشکل لخته‌ی خون داشته اند، مجبور شده اند از ورزش حرفه ای کناره گیری کنند. باش دو ماه پیش با بیانیه اش روشن کرد که باور ندارد او در چنین وضعیتی قرار داشته باشد. میامی هیت تا کنون نظر خود در مورد آینده‌ی باش را به روشنی بیان نکرده است.
به گفته‌ی منابع نشست رسمی درخواست شده توسط اتحادیه بازیکنان هنوز برگزار نشده است، هر چند هنوز هم برنامه برای برگزاری آن وجود دارد.
کریس باش در تمرین روز چهارشنبه هیت در تورنتو حضور داشت اما همه‌ی درخواست های مصاحبه را رد کرد.
باش که ۲۹ بازی آخر فصل عادی و پیروزی راند اول پلی آف مقابل شارلوت را از دست داد، به بازگشت به زمین ابراز تمایل کرده بود. این دومین سال متوالی است که فصل برای کریس باش به دلیل این مشکل پیش از موعد پایان می یابد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.