کفش کوین دورانت ۶ نسخه Bamboo

کفش کوین دورانت 6 نسخه Bamboo

در اواخر ماه گذشته شرکت نایکی از کفش کوین دورانت ۶ پرده برداری کرد و اندکی بعد نیز دو نسخه از این کفش با نام های DC Pre-Heat و Seat Pleasant منتشر شد که تقریبا خیلی سریع به فروش رفتند.اما تا حدود دو ماه آینده طرفداران کفش KD VI باید منتظر نسخه جدیدی از کفش Kevin Durant 6 با نام بامبو باشند.
کفش کوین دورانت ۶ نسخه بامبو در اواسط ماه سپتامبر توسط کمپانی نایکی به فروشگاه های خرده فروشی عرضه خواهد شد.رنگ پایه این کفش بسکتبال سبز است؛در حالی که یک چهارم پشتی و زبان آن دارای رنگ قهوه ای روشن است.علاوه بر آن بندهای این کفش نیز برنزی می باشد.این کفش ساق کوتاه در ۱۴ سپتامبر در فروشگاه های کفش بسکتبال عرضه می شود.کفش KD 6 مدل بامبو پیش از این و در تور بسکتبال ۲۰۱۳ کوین دورانت در شانگهای رونمایی شده بود.
از ویژگی های کفش KD 6 می توان به پوسته دولایه بسیار نازک بالایی این کفش اشاره کرد که از جنس Flywire است. Flywire نوعی نایلون یا فیبر مصنوعی فشرده است که توسط نایکی توسعه داده شده است و در قسمت رویه کفش های این کمپانی استفاده می شود.هدف استفاده از Flywire به حداقل رساندن وزن و حداکثر پشتیبانی است.نایکی از سال ۲۰۰۸ کفش هایی با این تکنولوژی را تولید می کند.
برای دیدن عکس های بیشتر از این کفش به منبع ۳ مراجعه کنید.

منابع : ۱ و ۲ و ۳

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. mohammedlahiji گفت:

    kd5 بهتر از kd6 هست

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *