کلیولند کولیرز برای دومین سال متوالی به فینال NBA رسید

کلیولند کولیرز برای دومین سال متوالی به فینال NBA رسید

تیم بسکتبال کلیولند کولیرز با برتری مقابل تورنتو رپتورز، برای دومین سال متوالی و برای سومین بار در تاریخ خود، راهی فینال NBA شد.
تیم های کلیولند و تورنتو رپتورز امروز برای ششمین بار و این بار در ایر کانادا سنتر شهر تورنتو به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی ۱۱۳ بر ۸۷ کلیولند پایان یافت. کلیولند با کسب این برد، سری را با برتری ۴ بر ۲ به پایان رساند.
لبران جیمز از کلیولند با کسب ۳۳ امتیاز در این دیدار، برای اولین بار در رقابت های پلی آف امسال، از مرز ۳۰ امتیاز گذشت. این بازیکن ۱۱ ریباند، ۶ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۳ بلاک شات نیز به دست آورد. با راهیابی کلیولند به فینال، جیمز ششمین حضور متوالی خود در فینال را تجربه خواهد کرد.
کایری ایروینگ از کلیولند کار خود در این بازی را با ۳۰ امتیاز، ۴ ریباند، ۹ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به اتمام رساند.
بازیکنان کلیولند در این مسابقه ۱۷ شوت از ۳۱ اقدام سه امتیازی (۵۴٫۸ درصد) خود را وارد سبد کردند.
کایل لوری در این مسابقه ۳۵ امتیاز، ۳ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات برای تورنتو کسب کرد؛ تورنتویی که بهترین عملکرد تاریخ خود در پلی آف را به ثبت رساند.

کلیولند برای شناخت حریف خود در فینال، باید منتظر پایان سری بازی های گلدن استیت-اکلاهما سیتی باشد. مسابقات فینال از روز ۲ ژوئن آغاز خواهد شد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.