کلیولند کولیرز فینال کنفرانس شرق NBA را با یک پیروزی قاطع آغاز کرد

کلیولند کولیرز فینال کنفرانس شرق NBA را با یک پیروزی قاطع آغاز کرد

تیم بسکتبال کلیولند کولیرز فینال کنفرانس شرق NBA در سال ۲۰۱۶ را با یک پیروزی قاطع آغاز کرد.
کلیولند امروز در کوئیکن لونز آرینا پذیرای تورنتو رپتورز بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۱۵ بر ۸۴، حریف خود را از پیش رو بردارد. کلیولند با کسب این پیروزی، به رکورد ۹ برد و ۰ باخت در پلی آف امسال رسید که از سال ۲۰۱۲ بی سابقه است.
لبران جیمز از کلیولند در مدت ۲۸ دقیقه و ۱۸ ثانیه حضورش در این مسابقه، ۲۴ امتیاز، ۶ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. این بازیکن ۱۱ شوت از ۱۳ اقدام خود در این مسابقه را وارد سبد کرد. کایری ایروینگ نیز ۲۷ امتیاز، ۲ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به دست آورد.
بازیکنان کلیولند در این مسابقه ۵۵٫۴ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند اما برخلاف سری بازی های راند دوم پلی آف برابر آتلانتا، چندان در شوت های سه امتیازی موفق نبودند. آنها در این دیدار ۲۰ اقدام به سه امتیازی داشتند که ۷ شوت خود را وارد سبد کردند.
دمار دروزن از تورنتو کار خود در این مسابقه را با ۱۸ امتیاز و ۵ پاس منجر به گل به اتمام رساند. جونس والنچیونس این مسابقه را نیز به دلیل مصدومیت از دست داد و ممکن است در بازی دوم نیز غایب باشد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

دومین بازی فینال کنفرانس شرق NBA، پنجشنبه شب در کلیولند برگزار خواهد شد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.