کوبی برایانت رکورد مایکل جردن را شکست

کوبی برایانت رکورد مایکل جردن را شکست

لیگ بسکتبال ان بی ای در چهاردهم دسامبر ۲۰۱۴ با انجام هفت مسابقه پیگیری شد. شکسته شدن رکورد مایکل جردن توسط کوبی برایانت، مهمترین خبر امروز بود.

در یکی از بازی های امروز لس آنجلس لیکرز در مینیاپلیس میهمان مینسوتا بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۰ بر ۹۴، حریف خود را مغلوب کند. کوبی برایانت از لیکرز با ۲۶ امتیازی که در این مسابقه کسب کرد، مرد شماره ۱ بسکتبال را پشت سر گذاشت و با رساندن مجموع امتیازات دوران حرفه ای خود به ۳۲۳۱۰ امتیاز، به رده سوم امتیاز آورترین بازیکنان تاریخ لیگ رسید. کریم عبدالجبار با ۳۸۳۸۷ و کارل مالون با ۳۶۹۲۸ امتیاز، تنها بازیکنانی هستند که امتیازات بیشتری از برایانت کسب کرده اند. برایانت در این مسابقه ۶ ریباند و ۲ پاس منجر به گل نیز کسب کرد.

گلدن استیت واریورز با برتری مقابل نیو اورلینز پلیکانز در وقت اضافه، بردهای متوالی خود را به عدد شانزده رساند. استفن کری از واریورز ۸ امتیاز از مجموع ۳۴ امتیاز خود در این مسابقه را در وقت اضافه به دست آورد و تیمش را برای کسب این پیروزی رهبری کرد. کری در این دیدار ۷ ریباند و ۷ پاس منجر به گل نیز ثبت کرد. اندرو بوگات از واریورز و انتونی دیویس از پلیکانز در این دیدار غایب بودند. این دهمین برد متوالی خارج از خانه واریورز بود که در تاریخ این باشگاه یک رکورد محسوب می شود.

میامی هیت در حضور ۱۹۶۰۰ تماشاچی حاضر در امریکن ایرلاینز آرنا، مغلوب شیکاگو بولز شد. هیت که برای اولین بار در این فصل از رقابت ها کریس باش را در اختیار نداشت، این بازی را با نتیجه‌ی ۷۵ بر ۹۳ به حریف خود واگذار کرد. جیمی باتلر از بولز با کسب ۱۷ امتیاز، ۷ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، از بازیکنان شاخص این میدان بود. بازیکنان هیت در این مسابقه تنها ۳۵ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند که بدترین عملکرد آنها در این فصل از رقابت هاست.

اکلاهما سیتی تاندر با درخشش راسل وستبروک با نتیجه‌ی ۱۱۲ بر ۸۸، میهمان خود فینیکس سانز را در هم کوبید. وستبروک در این بازی ۲۸ امتیاز، ۸ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد تا تیمش ششمین برد متوالی را کسب کند.

نتایج و هایلایت های بسکتبال ان بی ای در چهاردهم دسامبر ۲۰۱۴ را در زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
نیو اورلینز پلیکانز ۱۲۲ ۱۲۸ گلدن استیت واریورز دانلود
میامی هیت ۷۵ ۹۳ شیکاگو بولز دانلود
واشنگتن ویزاردز ۹۳ ۸۴ یوتا جاز دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۹۴ ۱۰۰ لس آنجلس لیکرز دانلود
اکلاهما سیتی تاندر ۱۱۲ ۸۸ فینیکس سانز دانلود
نیویورک نیکس ۹۰ ۹۵ تورنتو رپتورز دانلود
دنور ناگتز ۹۱ ۹۹ سن آنتونیو اسپرز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۳ پاسخ

  1. اسماعیل گفت:

    دوستت دارم کوبی
    تو واقعا بهترینی

  2. دانیال گفت:

    البته مایکل جوردن نزدیک به ۲۰۰ بازی کمتر انجام داده … اما کوبی فوق العاده است

  3. amirp گفت:

    ادمین ببخشید

    وضعیت مصدومیت جولیس رندل {بازیکن لیکرز} جدی هستش؟
    چقدر طول میکشه؟

  4. mehrad گفت:

    ادمین قراره کفش جدیده کوبیم بیاد لطفا خبرشو بزار

  5. محمد رضا ارباب گفت:

    کوبی بی شک از بهترین بازیکن های تاریخ NBA خواهد بود اما به نظر بنده اگر جردن را ۲۰ بسکتبال در نظر بگیریم کوبی و لبران نخواهند توانست به نمره جردن برسند.جردن افسانه ی بسکتباله
    هرچند خودم از طرفداران لبران هستم

  6. جردن اسطوره ایه که عالم و آدم میشناسنش و بحثش جداس اون خوبیای خودشو داره و کوبیم خوبیا خودش و کوبی بعضی حرکات معروفش تقلیدی از جردن و جردنو میشه الگویه کوبی دونست و من هر وقت بازی کوبی رو میبینم یاد جردن میفتم و بر عکس.
    کوبی بهترین بهتریناس و در حال حاضر فوق العادس همه فن حریفه هر دوره ای یه افسانه ای داره اول بیل راسل بعدش جردن و الانم کوبی خوشبحال بعدی…
    این کوبی نعمتیه واسه بسکتبال و لیکرز واقعا من به وفاداری و احساس مسولیتش به باشگاش افتخار میکنم چیزی که لبرون نداره به طرفداراش عشق میورزه و دوست نداره خونشو ترک کنه این نکته فراموش نشه.

  7. البته واسه ستاره شدن و معروف شدن و بتونی به آرزوهات برسی و تاریخ ساز بشی حتما حتما لازمه امتیازای زیاد بیش از بیست پنج امتیاز تو هربازی بیاری تا بتونی واسه خودت کسی بشی با اسیست و ریباند و دفاع قوی کسی نتونسته چیزی بشه که ما ها بشیم پس فقط بچسبید به امتیاز گیری خیلی قوی و راهشم کمتر پاس دادن و بیشتر اقدام کردن باید توپو بیشتر از بقیه بسوی حلقه پرتاب کنی هر کسیبه یه مدل بازی علاقه داره.

  8. number1 گفت:

    باهات موافقم

  9. hiddensbk گفت:

    احمقانست برای کسب امتیاز بیشتر.توپو بیشتر سمت حلقه پرتاب کنی.

  10. تو فازت چیه?? چه مدلی بازی میکنی??
    وقتی امتیاز میخای بیاری باید اقدام کنی باید یه یا علی بگی بری جلو عاشق چشم و ابرو من و تو که نیستن امتیاز مفت بدن تمرین کن همونای که تمرین کردی تو مسابقه اجرا کن دیگه یروز شانست میگیره توپات میره تو حلقه امتیازات زیاد میشه یروزم بد شانسی میاری هیچی به هیچی احتمالا تو خیلی اهل امتیاز گیری نیستی هدفات کوچیکن.
    ضرب المثله اینجا جواب میده هر چقد پول بدی همون قدر آش گیرت میاد!!!

  11. HIDDENSBK تو با دفاع قوی و ریباند و اسیست هر چیزی بجز امتیاز بازی کن ببین میتونی چیزی بشی هر موقع شدی بیا به ما هم بگو راهتو ادامه بدیم!!!

  12. محمد رضا ارباب گفت:

    ۵ سالی هست که ستاره ی NBA لبران بوده

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *