حضور کوبی برایانت در مسابقه بسکتبال خیریه در چین

مسابقه خیریه کوبی برایانت در چین

کوبی برایانت،هشت روز پس از کسب مدال طلای المپیک به همراه تیم ملی آمریکا،در یک بازی نمایشی خیریه در چین شرکت کرد و در ۱۵ دقیقه موفق به کسب ۶۸ امتیاز شد.
برایانت در صفحه فیسبوک خود گفت:من می خواستم تو این بازی خیلی راحت بازی کنم و نمی خواستم زیاد امتیاز کسب کنم،اما در مقابل فریاد های تماشاگران که پیشاپیش تولد منو تبریک می گفتن و می خواستن بازی واقعی منو ببینن،چه کار می کردم؟
این بازی در دو وقت ۱۵ دقیقه ای برگزار شد و کوبی در نیمه اول در بازی حضور نداشت.اما در نیمه دوم تیمش رو برای پیروزی در این بازی رهبری کرد.
برایانت گفت:”من نمی خواستم هم تیمی هام یا طرفدارانی رو که پول تماشای این مسابقه رو با سختی به دست آورده بودن،نا امید کنم.بنابراین در نیمه دوم،استقامت بدنم مانند یک جلسه آموزشی،به چالش کشیده شد.”
برایانت گفت تیم حریف و هم چنین هم تیمی های او از خوانندگان پاپ چینی،بازیگران سینما و شخصیت های تلویزیونی بودند که همگی توانایی های کمی در بسکتبال داشتند و هیچ نوع دفاعی انجام نمی دادند و بیشتر سعی می کردند استعدادهای خود در شوت زنی را به نمایش بگذارند.
برایانت اضافه کرد:”هر جور هم تصور کنید اونها بازیکن بسکتبال نبودن.من لحظات سرگرم کننده ای با همه اونها داشتم و دوست داشتم جمعیت سالن از نمایش ما لذت ببره.”
حضور برایانت در این بازی خیریه بخشی از آخرین تور تبلیغاتی این بازیکن در کشور چین بود.جایی که او یک ستاره بزرگ است و در کلینیک های بسکتبال و بازی های خیریه زیادی شرکت کرده است.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *