کوین لاو در سومین بازی فینال ۲۰۱۶ ان بی ای غایب خواهد بود

کوین لاو در سومین بازی فینال 2016 ان بی ای غایب خواهد بود

کوین لاو از کلیولند کولیرز که در بازی دوم فینال ۲۰۱۶ ان بی ای ضربه مغزی شده بود، در دقایقی از تمرین شوت زنی امروز صبح کلیولند حضور داشت اما از نظر پزشکی امکان حضور در سومین بازی فینال NBA را به دست نیاورد.
لاو که در بازی دوم در تلاش برای ریباند توپ، به دلیل برخورد آرنج هریسون بارنز به پشت سرش آسیب دید، تحت پروتکل ضربه مغزی لیگ است.
طبق این پروتکل، نیاز است لاو فعالیت بدنی خود را به تدریج افزایش دهد و علائم ضربه مغزی در او کاملا از بین برود تا مجوز بازی او توسط یک پزشک لیگ و یک پزشک تیم صادر شود.
لاو که در زمان حضور رسانه ها در تمرین شوت زنی کلیولند غایب بود، میانگین ۱۶٫۵ امتیاز و ۹٫۴ ریباند (بهترین میانگین تیم) را در ۱۶ بازی پلی آف ثبت کرده است. این فروارد ۲۷ ساله فینال سال گذشته را به دلیل دررفتگی شانه‌ی چپ و انجام عمل جراحی از دست داد.
تایرون لو، سرمربی کلیولند، گزینه های محدودی برای جایگزینی لاو دارد. ریچارد جفرسن، بعد از تمرین امروز، یک تیشرت قرمز که مخصوص بازیکنان شروع کننده است، پوشیده بود.
لاو هنگامی که در کوارتر سوم بازی دوم مشغول دفاع بود، دچار سرگیجه شد و درخواست خروج از بازی را کرد. او تا پایان بازی که به شکست ۱۱۰ بر ۷۷ کلیولند انجامید، به میدان بازنگشت.
کلیولند که در دو بازی اول فینال، شکست های سنگینی مقابل گلدن استیت متحمل شده است، امیدوار است با بازگشت به کوئیکن لونز آرینا که در پلی آف امسل رکورد ۷ برد و ۰ باخت را در آن ثبت کرده، بتواند سری را برگرداند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.