گِرِگ مونرو یک سال دیگر در پیستونز می ماند

گِرِگ مونرو یک سال دیگر در پیستونز می ماند

گِرِگ مونرو، بازیکن آزاد محدود تیم دیترویت پیستونز، به این تیم اطلاع داد که پیشنهاد مقدماتی آنها برای بازی در ترکیب این تیم در فصل ۲۰۱۴-۱۵ را خواهد پذیرفت و تابستان آینده بازیکن آزاد نامحدود خواهد شد.
گِرِگ مونروی ۲۴ ساله، تابستان امسال هیچ پیش قراردادی با تیم های دیگر امضا نکرد. او همچنین قرارداد خود با پیستونز را نیز به مدت طولانی تمدید نکرد.
این بازیکن یکی از مهمترین بازیکنان حاضر در نقل و انتقالات تابستان آینده است و احتمالا تیم های زیادی خواهان جذب او خواهند شد.
قرارداد مونرو برای فصل آینده یک قرارداد ۵٫۴۷۹ میلیون دلاری خواهد بود و تیم دیترویت پیستونز بدون رضایت این بازیکن، نمی تواند او را به تیم دیگری منتقل کند. انتظار می رود این قرارداد پیش از روز یکم اکتبر به امضا برسد.
انتخاب شماره ۷ درفت ۲۰۱۰ ان بی ای، امسال از انعقاد قرارداد بلند مدت با پیستونز صرف نظر کرده است تا سال آینده قرارداد بلند مدتی با مبلغ بیشتر امضا کند. به گزارش Detroit Free Press، این بازیکن پیشنهاد ۵ ساله و ۶۰ میلیون دلاری پیستونز برای ماندن در این تیم را رد کرده است. البته خود این بازیکن ارائه‌ی چنین پیشنهادی از طرف پیستونز را رد کرده است.
این اعتقاد وجود دارد که در صورت ارائه‌ی پیشنهاد از دیگر تیم ها برای به خدمت گرفتن مونرو، تیم پیستونز پیشنهاد مشابهی به این بازیکن ارائه می کرد و از آنجایی که مونرو یک بازیکن آزاد محدود است، مجبور بود در این تیم بماند؛ به همین دلیل سایر تیم ها علاقه ای به ارائه‌ی پیشنهاد به این بازیکن نداشتند.
مونرو در فصل گذشته میانگین ۱۵٫۲ امتیاز و ۹٫۳ ریباند را به ثبت رساند اما با جاش اسمیت تازه وارد هماهنگ نبود. پیستونز فصل گذشته ۲۹ برد و ۵۳ باخت به ثبت رساند.

منابع: ۱ و ۲

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. بوستون چند تا بازیکن خریده؟؟
    بنظرتون امسال به پلی آف میرسه؟

  2. pierce گفت:

    بوستون ایوان ترنر مارکوس ثورنتون و تایلر زلر رو گرفته . .. .بیلس به باکز رفت و هامپ به یوتا فک کنم

  3. دمت جوش داداش پیرس انشالله روزای اوج بوستونم فرا برسه.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *