یک چهارم نهایی بسکتبال جام ملتهای اروپا در شانزدهم سپتامبر ۲۰۱۵

یک چهارم نهایی بسکتبال جام ملتهای اروپا در شانزدهم سپتامبر 2015

مرحله‌ی یک چهارم نهایی بسکتبال جام ملتهای اروپا در روز شانزدهم سپتامبر ۲۰۱۵ پایان یافت.

در اولین دیدار امروز تیم های صربستان و جمهوری چک به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۸۹ بر ۷۵ صربستان پایان یافت.
بازیکنان جمهوری چک کوارتر نخست این مسابقه را با قدرت آغاز کردند و اختلاف امتیاز قابل توجهی با صربستان ایجاد کردند اما بازیکنان صربستان در ادامه امتیازات عقب افتاده را جبران کردند تا دو تیم با تساوی ۲۱ بر ۲۱ کوارتر نخست را به پایان برسانند. در کوارترهای دوم و سوم نیز رقابت تقریبا نزدیک بود و این دو کوارتر به ترتیب با نتایج ۲۴ بر ۲۱ و ۲۲ بر ۲۱ به سود صربستان خاتمه یافت. خستگی بازیکنان جمهوری چک و ثبت ترن اورهای فراوان در کوارتر چهارم، از دلایل برتری ۲۲ بر ۱۲ صربستان در این کوارتر بود. بازیکنان جمهوری چک در کوارتر پایانی بارها شوت های بدون دفاع را از دست دادند.
زوران ارچگ، فروارد تیم صربستان با کسب ۲۰ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن تیمش در این بازی بود. این بازیکن ۳ ریباند و ۲ پاس منجر به گل نیز کسب کرد. میلوس تئودوسیچ با کسب ۱۲ امتیاز، ۱۴ پاس منجر به گل، ۲ ریباند و ۱ توپ ربایی، دیگر بازیکن شاخص صزبستان بود.

هایلایت های مسابقه بسکتبال صربستان و جمهوری چک را در زیر تماشا کنید:

لیتوانی در مسابقه ای که یک وقت اضافه داشت، با نتیجه‌ی ۹۵ بر ۸۵ ایتالیا را شکست داد و حریف صربستان در تیمه نهایی شد.
دو تیم در پایان وقت معمول این بازی به تساوی ۷۹ بر ۷۹ رسیدند تا کار به وقت اضافه کشیده شود. تیم لیتوانی با برتری ۱۶ بر ۶ در وقت اضافه این بازی را به سود خود خاتمه داد. بازیکنان لیتوانی در این بازی ۵۶٫۳ درصد از پرتاب های خود را وارد سبد کردند.
جونس والنچیونس از لیتوانی که حدود ۳۹ دقیقه در میدان حضور داشت، با کسب ۲۶ امتیاز و ۱۵ ریباند، در این مسابقه دابل دابل کرد.
هایلایت های مسابقه بسکتبال ایتالیا و لیتوانی را در زیر تماشا کنید:

به این ترتیب در مرحله‌ی نیمه نهایی تیم های اسپانیا و فرانسه مقابل هم قرار می گیرند و صربستان و لیتوانی نیز با هم رودررو می شوند. برنامه مسابقات مرحله‌ی نیمه نهایی و همچنین تعیین رده های هفتم و هشتم را در زیر می بینید. (زمان بازی ها به وقت ایران نوشته شده اند).

تاریخ و زمان ۱۸:۳۰ ۲۱ ۲۳:۳۰
۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور) یونان – لیتوانی (برای تعیین ۷ام و ۸ ام) جمهوری چک – ایتالیا (برای تعیین ۷ام و ۸ ام) اسپانیا – فرانسه (نیمه نهایی)
۱۸ سپتامبر (۲۷ شهریور) —————— لتونی – جمهوری چک صربستان – لیتوانی (نیمه نهایی)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *