اسکات اسکایلز و گرگ پاپویچ؛ بهترین مربیان دسامبر ۲۰۱۵

اسکات اسکایلز از اورلاندو مجیک و گرگ پاپویچ از سن آنتونیو اسپرز، عنوان بهترین مربیان دسامبر ۲۰۱۵ در کنفرانس های شرق و غرب را کسب کردند.

اسکات اسکایلز و گرگ پاپویچ؛ بهترین مربیان دسامبر 2015

اسکات اسکایلز تیم مجیک را برای ثبت رکورد ۱۰ برد و ۵ باخت که بهترین رکورد شرق بود، هدایت کرد. این تیم در بازی های خانگی رکورد ۵ برد و ۳ باخت و در مسابقات خارج از خانه رکورد ۵ برد و ۲ باخت را به ثبت رساند. اورلاندو مجیک در ماه دسامبر به حریفان خود اجازه نداد به طور میانگین بیش از ۹۶٫۶ امتیاز کسب کنند که از این نطر در جایگاه چهارم لیگ قرار گرفت. بازیکنان این تیم در این ماه ۴۸٫۱ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند که بهترین درصد شوت زنی در شرق و سومین درصد شوت زنی در لیگ بود.

اسکات اسکایلز و گرگ پاپویچ؛ بهترین مربیان دسامبر 2015

سن آنتونیو اسسپرز با هدایت گرگ پاپویچ، در ماه دسامبر رکورد ۱۴ برد و ۲ باخت را ثبت کرد که بهترین رکورد لیگ بود. این تیم در بازی های خانگی این ماه ۱۰ برد به دست آورد و هیچگاه شکست نخورد تا در بازی های خانگی این فصل به رکورد ۱۹ برد و ۰ باخت، برسد. سن انتونیو اسپرز تنها در ۲ بازی از ۱۶ مسابقه ماه، اجازه کسب بیش از ۱۰۰ امتیاز را به حریفان داد. تیم هایی که در این ماه مقابل اسپرز قرار گرفتند به طور میانگین ۸۷٫۱ امتیاز برابر این تیم کسب کردند که کمترین میانگین امتیازی است که حریفان یک تیم در برابر آن تیم به دست آورده اند. این در حالی است که دومین تیم لیگ از این نطر، یعنی کلیولند کولیرز، به حریفان خود اجازه کسب ۹۳٫۲ امتیاز در هر بازی را داده است که بیش از ۶ امتیاز از میانگین امتیاز کسب شده توسط حریفان اسپرز بیشتر است.

مربیان زیر دیگر نامزدهای سب عنوان بهترین سرمربی ماه در کنفرانس های شرق و غرب بودند:
مایک بودنهولزر از آتلانتا هاوکس، دیوید بلت از کلیولند کولیرز، استن ون گاندی از دیترویت پیستونز، لوک والتون از گلدن استیت واریورز، داک ریورز از لس آنجلس کلیپرز، بیلی دانون از اکلاهما سیتی تاندر و دوین کیسی از تورنتو رپتورز.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *