تخریب هتل توسط تیم بسکتبال اسپانیا

فینال بسکتبال المپیک 2012

بازیکنان تیم بسکتبال اسپانیا پس از شکست ۱۰۷ بر ۱۰۰ مقابل تیم آمریکا در فینال المپیک لندن،ناراحتی خود را سر هتل محل اقامت خود خالی کردند.در حالی که دو ماه از پایان رقابت های بسکتبال المپیک می گذرد،روز پنجشنبه اعلام شد خسارت وارده توسط تیم ملی بسکتبال اسپانیا،به دو اتاق هتل،بیشتر از ۱۴۴۰۰ دلار بوده است.
نوع خسارات وارده به هتل هنوز مشخص نشده است اما رسانه های اسپانیایی این اقدام بازیکنان تیمشان را نفرت انگیز و غیر محترمانه خوانده اند.
یک منبع در فدراسیون بسکتبال اسپانیا که رسما هرگونه اطلاع از این خرابکاری را رد کرده است،گفت:”وقتی بازیکنان یک تورنومنت را به پایان می رسانند،چنین پارتی های خداحافظی یک چیز طبیعی است.پس از ۶ هفته زندگی در کنار هم،آماده سازی و شرکت در رقابت ها،آنها این مقام را به دست آوردند اما نایب قهرمانی دلیل این خرابکاری ها نیست.”
روزنامه اسپانیایی El Pais نوشت Cayetano Cornet،ریاست کاروان اسپانیا در المپیک لندن،روز ۱۳ آگوست خسارت های وارده را تایید کرد و کمیته المپیک اسپانیا نیز بلافاصله خسارت را پرداخت کرد.
Dennis Hone که مسئول گسترش پارک المپیک در شرق لندن است به روزنامه گاردین چاپ انگلیس گفت این تنها خرابکاری (از طرف بازیکنان) در زمان برگزاری این المپیک بوده است.
البته او اضافه کرد یک ورزشکار مراکشی هم در زمان برگزاری المپیک،با استفاده از یک هواپیمای کنترلی یکی از آب پاش ها را چند طبقه بالا برده و سپس آن را رها کرده است.
این اولین بار نیست که تیم بسکتبال اسپانیا خرابکاری می کند.در المپیک ۲۰۰۸ نیز بازیکنان بسکتبال تیم مردان و زنان اسپانیا در یک برنامه تبلیغاتی،با تنگ کردن چشمانشان با انگشتان خود،سعی کرده بودند خود را شبیه چینی ها کنند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *