توافق چندلر پارسونز با ممفیس برای امضای قرارداد ۴ ساله

توافق چندلر پارسونز با ممفیس برای امضای قرارداد 4 ساله

به گفته منابع لیگ به ورزتیکال، بازیکن آزاد، چندلر پارسونز، برای امضای قراردادی ۴ ساله و حداکثری به مبلغ ۹۴ میلیون دلار با ممفیس گریزلیز به توافق رسید.
پارسونز اولین بازیکن آزاد مهمی است که ممفیس گریزلیز را انتخاب کرده است. این معامله در نشستی که صبح جمعه با حضور مدیریت تیم ممفیس، پارسونز و نماینده اش، در لس آنجلس برگزار شد، نهایی شد.
پارسونز در سال ۲۰۱۴ و پس از گذراندن سه فصل با هیوستن راکتس، قراردادی ۳ ساله با دالاس موریکس امضا کرد. او در فصل گذشته ۶۱ بازی انجام داد و میانگین ۱۳٫۷ امتیاز، ۴٫۷ ریباند و ۲٫۸ پاس منجر به گل را ثبت کرد و ۴۱٫۶ درصد از شوت های سه امتیازی خود را به ثمر رساند. پارسونز می توانست یک فصل دیگر در دالاس بماند اما ترجیح داد از سال آخر قراردادش صرفنظر کند.
پارسونز بهترین عملکرد خود را در دالاس به نمایش گذاشت و پیش از آنکه در ماه مارس گذشته تحت عمل جراحی زانو قرار گیرد، میانگین ۱۸٫۸ امتیاز، ۵ ریباند و ۲٫۷ پاس منجر به گل را در ماه فوریه ثبت کرد. پزشکان اعلام کردند عمل جراحی زانوی او یک عمل جزئی است و روند درمانی اش، به او اجازه می دهد بازگشت سریعی به تمرین های داخل زمین داشته باشد و برای بازی آماده شود.
قابلیت های این بازیکن در شوت های پیرامونی، کمک بزرگی به ممفیس خواهد بود که در فصل گذشته یکی از بدترین تیم های لیگ از نظر شوت سه امتیازی بود.
پارسونز در ۵ فصل حضورش در لیگ، متوسط ۱۴٫۳ امتیاز، ۵٫۱ ریباند و ۳ پاس منجر به گل را ثبت کرده است. او ر درفت ۲۰۱۱، به عنوان انتخاب شماره ۳۸، توسط هیوستن راکتس از دانشگاه فلوریدا جذب شد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.